اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برپایی میز خدمت در دنا/فرماندار: هیچ گاه درب اتاقم بر روی مردم بسته نیست

فرماندار دنا گفت: هیچ گاه درب اتاقم بر روی مردم بسته نیست و همه وقته در خدمت مردم هستم.

برپایی میز خدمت در دنا/فرماندار: هیچ گاه درب اتاقم بر روی مردم بسته نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، میز خدمت همه ادارات شهرستان دنا برای پاسخگویی به انتقادات و مشکلات مردم در محل مسجد جامع با حضور شریفی مدیرکل بازرسی استانداری و فرماندار دنا برپا گردید.

شریفی مدیرکل بازرسی استانداری  با حضور در برنامه میز خدمت مدیران شهرستان دنا گفت: انسان اگر در مسیر دین و اباعبدلله حرکت کند آنقدر پیشرفت می کند که فقط خداوند می داند چه سعادتی در هر دو دنیا نصیبش خواهد شد.

وی گفت: اگر انسان در مسیر درست الهی حرکت کرد در زندگی خویش  خدا را ملاک قرار می دهد و قطعا راه و روش اهل بیت را فرا می گیرد و اگر مسیر بد را انتخاب کند آن موقع است که از چهارپایان پست تر می شود، انسان با هدف خلق شده است و امام حسین می خواهد  که ما راه درست و الهی را انتخاب کنیم و ادامه دهیم.

این مسئول افزود: اگر بخواهیم حادثه عاشورا را در ذهن خود تحلیل کنیم و آن را نسبت دهیم به فرد عادی کار ناپسندی انجام داده ایم چرا که حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است.

شریفی اظهار داشت: از فرماندار دنا که این میز خدمت را برای تسهیل و پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات مردم شهر سی سخت ترتیب دادند  تشکر و قدردانی می کنم چرا که با این برنامه مسئولین ما در روز  تعطیل خود  پای کار آمدند و برای حل مشکلات مردم میز خدمت برپا کردند و پاسخگوی مردم هستند و از دولت انقلابی انتظار هم  همین است و از مسئولین انتظار است اگر شهروندی انتقادی دارد بپذیرند سامانه ۱۱۱ هم به صورت ۲۴ساعته پاسخگوی مشکلات و انتقادات مردم است و قطعا پاسخگو هستیم و برای حل مشکلات مردم  پیگیری خواهیم کرد.

مدیر کل بازرسی استانداری گفت: اگر شهروندان در خصوص مدیران گلایه مند هستند و مطمئن هستند که در حق آنها جفا شده و مدیر مربوطه ترک فعل کرده، می توانند با اسناد و مدارک به ما مراجعه کنند و مطمئن باشند که ما پیگیری خواهیم کرد و نمی گذاریم حق مردم تضییع شود.

درخشان زاده فرماندار دنا گفت: از بدو ورودم به شهرستان دنا درب اتاقم به روی همه مردم شهرستان باز است و روز خاصی برای ارباب رجوع مشخص نکردم  و تمام روزهای هفته را در خدمت مردم هستم تا بلکه بتوانم گره ای از کار آنها باز  کنم.

فرماندار دنا گفت: برنامه دیگری که با آمدن به فرمانداری اجرایی کردم بردن شورای اداری به روستاهاست که قطعا خیلی از مشکلات روستاها با حضور دهیاران و ریش سفیدان بهتر حل و فصل می شود و ما هم از نزدیک برنامه ها و صحبت های آنها را می شنویم.

وی افزود: میز خدمت ادارات دنا واقع در محل نماز جمعه بود که با استقبال خیلی خوبی همراه شد و همشهریان برای پیگیری مشکلات خود با مدیران ادارات مربوطه رایزنی کردند و این میز خدمت همیشه در ادارات برقرار خواهد بود.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول