اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خطیب جمعه اهواز: آمریکا برای عدم خروج از برجام باید تضمین کتبی بدهد

امام جمعه اهواز گفت: در توافق هسته‌ای باید همه تحریم‌های اقتصادی برداشته شود و آمریکا باید تضمین کتبی بدهد که از برجام خارج نشود.

خطیب جمعه اهواز: آمریکا برای عدم خروج از برجام  باید تضمین کتبی بدهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باید اطمینان حاصل کند که همه تحریم‌های اقتصادی برداشه می‌شود و آمریکا باید تضمین کتبی بدهد که از برجام خارج نشود. 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران حق دارد به امریکا و غربی‌ها بی‌اعتماد باشد و باید از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران که از خطوط قرمز عبور نکرد و از حقوق حقه ملت ایران دفاع کرد، قدردانی کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه زن در غرب مورد سواستفاده قرار گرفته است، بیان کرد: نظام سرمایه داری و غرب تلاش می‌کنند با هجمه به خانواده و سوء استفاده از زن، ارزش‌های متعالی خانواده از جمله تربیت فرزند و فرزندآوری را لگدکوب کنند.

نماینده ولی فقیه درخوزستان با رد ارزش‌های مادی حاکم بر غرب، عنوان کرد: خانواده کانون اصلی تربیت انسان است به همین دلیل مورد تاخت و تاز تبلیغاتی و هجمه فرهنگی قرار گرفته است.

موسوی فرد همچنین با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی گفت: در اربعین امسال پیش بینی شده است که حدود پنج میلیون زائر به کربلا عزیمت کنند و این مراسم باید به صورت هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

 خطیب جمعه اهواز در ادامه با بیان اینکه در دو سال اخیر توفیق حضور در مراسم اربعین در کربلا را نداشتیم، افزود: امسال شور و شوق زیادی برای شرکت در کنگره بین المللی اربعین بین هموطنان دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) وجود دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول