اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دولت به مشکلات معیشتی مردم توجه کند

امام جمعه کوهبنان گفت: دولت باید به مشکلات معیشتی مردم توجه کند و تلاش کند گرانی‌ها برداشته شود چون گروه‌هایی از مردم به سختی زندگی می‌کنند.

دولت به مشکلات معیشتی مردم توجه کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن منتظری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر انار با گرامیداشت شهادت امام سجاد(ع) اظهار کرد: مهمترین تلاش امام سجاد علیه‌السلام گسترش اخلاق و معنویت در جامعه بود چون اگر در جامعه آن روز انحطاط و فساد اخلاقی نبود،  فاجعه کربلا به‌وجود نمی‌آمد.

جذابیت مساجد برای استقبال جوانان و نوجوانان بیشتر شود

وی جذابیت مساجد را بسیار مهم دانست و  گفت: اگر خانواده‌ها در اداره امور مساجد مشارکت داشته و توجه به بهداشت و نظافت مساجد شود و با داشتن برنامه به کودکان و نوجوانان و جوانان توجه ویژه‌ای بشود، قطعا مساجد جذابیت بیشتری خواهند داشت.

 منتظری با اشاره به برجام، تصریح کرد: آمریکا و اروپا پیش از هر چیز نیاز به این توافق دارند و مانع بزرگ آنها این است که باید در برابر ملت بزرگ ایران تمکین کنند و ضمانت کتبی به جمهوری اسلامی ایران بدهند.

مشکل جاده کوهبنان برطرف شود

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار کرد: در سال ۱۳۴۸ در چنین روزی مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها به آتش کشیده شده که به‌عنوان روز مسجد نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به آغاز هفته دولت، گفت: دولت باید به مشکلات معیشتی مردم توجه کند و تلاش کند گرانی‌ها برداشته شود چون  گروه‌هایی از مردم به سختی زندگی می‌کنند همچنین باید زمینه ازدواج و مسکن جوانان فراهم شود.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: دولت‌ها باید به امورات فرهنگی و اقتصادی توجه کنند که دولت سیزدهم تاکنون کارهای خوبی انجام داده است و ان‌شاءالله مشکل جاده کوهبنان که خواسته همگان است، برطرف شود.

انتهای پیام/3388/ب

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول