اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

خبر خوب| ۸ واحد صنعتی راکد بوشهری به چرخه تولید بازگشت

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از بازگشت ۸ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید خبر داد.

خبر خوب| ۸ واحد صنعتی راکد بوشهری به چرخه تولید بازگشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن بحرینی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر ژیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون هشت واحد صنعتی راکد در این استان احیا شده و به چرخه فعالیت و تولید بازگشته است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: ۱۳۴ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال برای باز راه اندازی این واحدهای تولیدی سرمایه گذاری و با احیای آنها برای ۷۰ نفر اشتغال‌زایی شده است.

بحرینی با تشریح این واحدها اظهار کرد: این بنگاه‌های اقتصادی تولید کننده محصولات بتنی، تابلوی برق فشار ضعیف و متوسط، محصولات بهداشتی و آرایشی، شست و شو و دانه بندی شن و ماسه و قطعات سیمانی هستند. 

این مقام مسؤول تصریح کرد: چهار مورد از بنگاه‌های اقتصادی احیا شده در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند و چهار واحد نیز خارج از شهرک‌ها مستقر هستند.

وی توضیح داد: مشکلاتی که سبب توقف فعالیت این صنایع شده بود متفاوت است اما به طور کلی مسائل حقوقی و اداری، مالیاتی و بیمه کارکنان، تامین سرمایه در گردش و ماشین‌آلات از مهمترین آنها است.

به گزارش فارس، در زمان حاضر ۹۱ واحد صنعتی تولیدی راکد در این استان وجود دارد که حل مشکلات و احیای ۵۰ مورد از آنها تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول