اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اینترنت اهدایی برای بخشی از خبرنگاران امروز فعال شد

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت: اینترنت اهدایی برای بخشی از خبرنگاران امروز فعال شد و برای باقی خبرنگاران نیز متعاقبا انجام می‌شود.

اینترنت اهدایی برای بخشی از خبرنگاران امروز فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرشاد مهدی پور عصر امروز در آیین بزرگداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار در استان مرکزی اظهار کرد: برای تحقق جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم نیازمند حضور فعالانه خبرنگاران هستیم.

وی افزود: استان مرکزی زادگاه بزرگترین جهادگر جهان است و امام به درستی به جهاد تبیین در عصر حاضر پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات معاونت مطبوعاتی طی 10 ماهه اخیر بیان کرد:  توجه به ابتدای زنجیره تولید محتوا و خبرنگاران و تلاش در راستای توجه به  قوانین مغفول مانده با هدف بقای شغل و فعالیت حرفه ای خبرنگاران از اقدامات مهمی بوده که تاکنون صورت گرفته است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد گفت:فعالیت خانه مطبوعات استان مرکزی مشکل اساسنامه ای دارد که می‌طلبد با درایت مدیرکل ارشاد این ایرادات برطرف شود.

مهدی پور در خصوص  یارانه کاغذ اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم رییس جمهور  شخصا موضوع را پیگیری کرد و ابلاغ های مختلف انجام شد که را رفع مسائل حقوقی و ساختاری و امیدواریم که کاغذ حمایتی و ارزان قیمت به جهت کمک به نشریات براساس خوداظهاری رسانه ها اختصاص یابد.

وی گفت: اینترنت اهدایی برای بخشی از خبرنگاران امروز فعال شد و برای باقی خبرنگاران نیز متعاقبا انجام می‌شود.

 استاندار مرکزی نیز دستگاه‌های اجرایی را ملزم به شناسایی و رفع مسائل خبرنگاران کرد.

مخلص الائمه عصر پنجشنبه در آیین بزرگداشت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار در فرهنگ‌سرای شهر اراک اظهار کرد: بسیاری از مشکلات و چالش‌های خبرنگاران مشکلات قابل حل شدنی است که تعامل و عزم دستگاه‌ها را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در بسیاری از بخش‌ها با کم‌توجهی مسئولان مواجه شده‌اند که  دستگاه‌ها مکلف به شناسایی و حل مشکلات این قشر هستند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه دستگاه‌ها در اولین فرصت گزارش فوری از اقدامات مربوط به حل مشکلات خبرنگاران را ارائه دهند گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با رسانه‌ها ارتباط قوی‌تری داشته باشند و حلقه واسط خبرنگاران با یک دستگاه تنها روابط عمومی نباشد.

مخلص الائمه بزرگترین پروژه دولت را ترمیم اعتماد عمومی دانست و بیان کرد:‌این مهم جز با مشارکت و همکاری رسانه‌ها محقق نخواهد شد و در این مسیر بسیار نیازمند همکاری خبرنگاران هستیم.

وی از آغاز برنامه‌های هفته دولت خبر داد و بیان کرد: تشویق‌های مادی و معنوی از خبرنگاران فعال در برنامه‌های هفته دولت به عمل خواهد آمد.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول