اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

توسعه مناطق کم برخوردار اولویت شورای شهر یزد است

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان این‌که توجه به توسعه متوازن و ایجاد عدالت در بودجه شهرداری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است گفت: رویکرد جدی شورای ششم نگاه به نقاط کم‌برخوردار شهر و زمینه‌سازی برای توسعه هر چه بیشتر این مناطق است.

توسعه مناطق کم برخوردار اولویت شورای شهر یزد است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، عزیزالله سیفی عصر امروز در صحن علنی شورا با اشاره به این‌که در بودجه شهرداری یزد سعی شده که توسعه متوازن شهر و عدالت به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: یکی از موضوع‌های بسیار مهمی که در شهر‌ها به چشم می‌خورد و البته پدیده مناسبی نیست، نبود توازن در توسعه است.

وی با بیان این‌که بعضی از نقاط شهر‌ها توسعه بسیار خوبی داشتند افزود:‌ متاسفانه در بعضی نقاط شهرها امکانات مناسبی برای شهروندان وجود ندارد یا اینکه امکانات کمتری نسبت به مناطق توسعه یافته دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد  با تاکید به این‌که  مدیریت شهری وظیفه دارد تناسب را در تمام بخش‌های شهر ایجاد کند خاطرنشان کرد:‌ توسعه شهری باید به گونه‌ای باشد که مردم در هر بخش از شهر دسترسی به امکانات کامل و مورد نیاز خود را داشته باشند و رضایت خاطر شهروندان فراهم شود.

عزیزالله سیفی با اشاره به این که توجه به ضرورت توسعه مناطق کم‌برخوردار، از ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر یزد توجه به توسعه متوازن و ایجاد عدالت در بودجه شهرداری به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت تا به این مهم دست یابیم تصریح کرد: در نخستین اقدام تلاش کردیم که بودجه ۱۴۰۱ شهرداری را با نگاه ویژه به مناطق کمتربرخوردار بررسی کنیم و شهرداری یزد نیز این موضوع را به خوبی در بودجه خود قرار داد.

وی با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های عمرانی در محله‌های کم‌برخوردار،خاطرنشان کرد:‌ نگاه به نقاط کم‌برخوردار شهر و زمینه‌سازی برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق به صورت ویژه در بودجه سال آینده شهرداری یزد نیز لحاظ خواهد شد تا معضلات و کمبود‌های این مناطق رفع و توازن ارائه خدمات نیز رعایت شود.

انتهای پیام/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول