اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیمه سلامت بیماری‌های نادر را به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌دهد

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: افراد فاقد بیمه که مبتلا به بیماری‌های نادر هستند، به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.

بیمه سلامت بیماری‌های نادر را به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌دهد

محمد حسین صفاری مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس تدابیر اندیشیده شده بیماران صعب‌العلاج، خاص و نادر که قبلاً تحت پوشش وزارت بهداشت بودند با همراهی مجلس شورای اسلامی و اختصاص بودجه لازم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند. 

وی افزود: افراد فاقد بیمه که مبتلا به بیماری‌های نادر هستند، تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند، اطلاعات بیماران ارسالی از بنیاد بیماری‌های نادر با سامانه بیمه‌ای این سازمان بررسی شده و آن دسته از بیمارانی که پوشش بیمه معتبر ندارند، به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار خواهند گرفت.

صفاری گفت: سازمان بیمه سلامت بسته خدماتی در قالب صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج تدوین کرده و خدماتی را که وزارت بهداشت تحت پوشش داشت در بیمه ها تجمیع شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت : ۵ هزار بیمار خاص در استان اصفهان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که فرانشیزی بابت دریافت داروهای خاص خود پرداخت نمی‌کنند و به طور متوسط ماهیانه ۹۰ میلیارد ریال صرف هزینه درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج در استان اصفهان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این استان یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفر بیمه شده تحت پوشش خود دارد که بالغ بر ۷۵ درصد از این افراد به صورت رایگان بیمه شده‌اند و از خدمات درمانی ۴ هزار موسسه تشخیصی درمانی طرف قرارداد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۸/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول