اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقامات صهیونیست معتقدند هیچ کسی برای آنها محمود عباس نمی‌شود

به گفته یک شبکه عبری‌زبان، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی معتقدند که هیچ فردی همانند «محمود عباس» نمی‌تواند منافع این رژیم را در سرزمین اشغالی تأمین کند.

مقامات صهیونیست معتقدند هیچ کسی برای آنها محمود عباس نمی‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به نقل از مقامات بلندپایه امنیتی این رژیم گفت که تل آویو هرگز فردی همانند محمود عباس را نخواهد یافت.

به نوشته وبگاه فلسطینی شهاب نیوز، در گزارش این شبکه تلویزیونی آمده است که از نظر مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی «محمود عباس» فردی «معتدل» است و هیچ فرد دیگری همانند وی مناسب ریاست تشکیلات خودگردان نیست.

به عقیده مقامات امنیتی و نظامی رژیم تل آویو، «محمود عباس» در طول ۱۸ سال ریاست خود بر تشکیلات خودگردان توانسته بارها عملیات علیه رژیم صهیونیستی را خنثی کند و به قول آن‌ها به مبارزه با «تروریسم» بپردازد.

این گزارش پس از آن منتشر می‌شود که سخنان اخیر «محمود عباس» در مورد اینکه صهیونیست‌ها تاکنون ۵۰ هولوکاست علیه مردم فلسطین به راه انداخته‌اند، موجب خشم شدید مقامات تل آویو شد. البته محمود عباس نیز سپس از سخنان خود عقب‌نشینی کرد و گفت که برداشت اشتباهی از سخنانش شده است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در کنفرانس مطبوعاتی سه‌شنبه در برلین قبول نکرد از رژیم صهیونیستی بابت حمله به کاروان صهیونیست‌ها در المپیک سال ۱۹۷۲ مونیخ عذرخواهی کند. وی گفت که از سال ۱۹۷۴ تا امروز رژیم صهیونیستی ۵۰ هلوکاست در ۵۰ روستای فلسطین انجام داده و روزانه با ارتش خود فلسطینیان را می‌کشد. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در عین حال افزود: «بس است دیگر! بیاید صلح کنیم و امنیت و ثبات را برقرار سازیم.»

با وجود برخی انتقادهای «محمود عباس» و تشکیلات خودگردان علیه رژیم صهیونیستی، اما جز در چند مقطع کوتاه، این تشکیلات همچنان به هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و در بسیاری از مواقع نیروهای این نهاد خود اقدام به بازداشت مبارزان فلسطینی کرده و آن‌ها را تحویل صهیونیست‌ها می‌دهند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول