اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جمع‌آوری بیش از ۴ هزار دستگاه رمزارز غیرمجاز در سمنان/ ۱۹۱ سارق تجهیزات برقی دستگیر شدند

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه ۲۲۹ مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز کشف و در مجموع چهار هزار و ۲۷۰ دستگاه ماینر در این استان جمع‌آوری شد، گفت: ۱۹۱ سارق تجهیزات برقی دستگیر شدند.

جمع‌آوری بیش از ۴ هزار دستگاه رمزارز غیرمجاز در سمنان/ ۱۹۱ سارق تجهیزات برقی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت که با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران برگزار شد، گزارشی از حوزه فعالیت و وضع شبکه و تأسیسات برق‌رسانی تشریح کرد.

وی اظهار کرد: تعداد ۱۹۱ سارق تجهیزات برقی در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ دستگیر شدند و رشد ۱۱۳ درصدی را در این بخش شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: نصب اسپیسر روی شبکه، جوشکاری ترانس، گشت‌های مشترک با نیروی انتظامی و بازدید از مراکز خرید و فروش ضایعات از جمله اقدامات صورت‌گرفته برای پیشگیری از سرقت شبکه‌ها است.

حسینی‌نژاد ادامه داد: در همین راستا، تاکنون یک‌هزار و ۴۴۰ کیلومتر شبکه مسی استان سمنان جمع‌آوری و کابل خودنگهدار جایگزین آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور شناسایی و جمع‌آوری ماینرهای غیرمجاز در استان سمنان، دو مانور برگزار و ۴۷ دستگاه کشف و ضبط شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون ۲۲۹ مزرعه استخراج رمزارز غیرمجاز کشف و در مجموع چهار هزار و ۲۷۰ دستگاه ماینر در این استان شناسایی و جمع‌آوری شده است.

در این مراسم از تلاش محمد گارنگی در مدت مسؤولیت دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق استان سمنان تکریم و قدردانی به عمل آمد و احکام انتصاب وی در پست‌های سازمانی «مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل» و «سرپرست امور مالی» اعطا شده و همچنین علی‌محمد رئیسیان به‌عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه این شرکت معرفی شد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول