اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دروازه عاشقی| زائران حسینی با ثبت‌نام در سامانه سماح بیمه می‌شوند

استاندار خوزستان گفت: زائران با ثبت‌نام در سامانه سماح و با پرداخت مبلغ جزئی١٨ هزار تومان طی سفر و در زمان بازگشت تحت پوشش بیمه قرار ‌گیرند.

دروازه عاشقی| زائران حسینی با ثبت‌نام در سامانه سماح بیمه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تعطیلی دوساله پیاده‌روی اربعین اشتیاق زائران چند برابر شده است، برهمین اساس نیاز است تا زیرساخت‌های دو طرف مرز از جمله پارکینگ‌ها، گذرگاه‌ها و مواکب آماده شوند.

وی با اشاره به وقوع دماهای بالا در خوزستان ادامه داد: گرمای تابستان سبب شد تا موضوع نصب مه‌پاش‌ و سایه‌بان اهمیت ویژه‌ای پیدا کند.

استاندار خوزستان با اشاره به همکاری‌های صورت گرفته در دو طرف مرز بیان داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تسهیل حرکت زائران به سمت مرز عراق انجام شده است.

خلیلیان افزود: از زائران عزیز درخواست می‌کنیم که در سامانه سماح ثبت‌نام کنند تا با پرداخت مبلغ جزئی(١٨ هزار تومان) طی سفر و در زمان بازگشت تحت پوشش بیمه قرار ‌گیرند.

وی با بیان اینکه کمیته‌های١٧ گانه وفرمانداران نیز بایستی وظایف خود را دنبال کنند، ادامه داد: گزارشات اقدامات شهرستان‌‌های معین و کمیته‌های١٧ گانه باید روزانه به اطلاع ستاد مرکزی برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول