اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف ۸۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه طی۴ ماه گذشته

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: طی چهار ماهه اول سال‌جاری، تعداد ۸۱۶ قبضه سلاح شامل حدود ۳۴۳ قبضه سلاح جنگی و ۴۷۳ قبضه سلاح شکاری در استان کشف و ضبط شده است.

کشف ۸۱۶ قبضه سلاح غیرمجاز در کرمانشاه طی۴ ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، ضمن تأکید بر برخورد جدی دستگاه قضایی کرمانشاه با قاچاقچیان مواد مخدر، اظهار کرد: باتوجه به اینکه اعتیاد همواره به عنوان یکی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جدی در کرمانشاه مطرح بود، بنابراین برخورد با قاچاقچیان و عرضه کنندگان موارد مخدر به‌صورت جدی و در چهارچوب قانون در دستور کار است.

وی ادامه داد: متأسفانه قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر باعث آسیب رساندن به جوانان و فروپاشی زندگی‌های بسیاری شده‌اند، در این راستا ضابطین دستگاه قضایی همواره در تلاش هستند تا ضمن شناسایی قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر، برای کاهش آمار اعتیاد در استان قدم بردارند.

دادستان کرمانشاه یادآور شد: براین اساس، طی چهارماهه اول امسال یک تُن و ۴۹۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شده که رقم قابل توجهی است.

وی در ادامه به بالا بودن آمار تیراندازی‌ها در کرمانشاه و وجود تعداد قابل توجهی سلاح مجاز و غیرمجاز در دست مردم اشاره کرد و گفت: در این رابطه به دنبال این هستیم که مانع از ورود سلاح گرم از مرزهای استان به داخل کشور شویم.

کرمی اضافه کرد: در این راستا در چهار ماهه اول سال تعداد ۸۱۶ قبضه سلاح شامل حدود ۳۴۳ قبضه سلاح جنگی و ۴۷۳ قبضه سلاح شکاری در استان کشف و ضبط شده است.

دادستان کرمانشاه از کشف ۷ هزار و ۴۹۴ عدد انواع مهمات نیز در این مدت خبر داد و گفت: ۴۹۶ نفر هم در ارتباط با کشف سلاح گرم و مهمات در استان دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول