اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دروازه عاشقی| ۷۴ گیت ورودی و خروجی در اربعین حسینی فعال است

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: درآستانه پیاده‌روی زائران اربعین حسینی، 74 گیت خروجی و ورودی در پایانه های مسافری شلمچه و چذابه فعال است.

دروازه عاشقی| ۷۴ گیت ورودی و خروجی در اربعین حسینی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سیدمحمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع ۷۴ گیت (دروازه) ورودی و خروجی در مرزهای شلمچه و چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی هستند که از این تعداد ۴۸ گیت در شلمچه و ۲۶ گیت در پایانه مسافری چذابه به کار گرفته شدند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی استان برای انجام این ماموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار است و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان‌تر و آسان‌تری را به زائران ارائه خواهد کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در روزهای اخیر بازدیدهایی از مرزهای شلمچه و چذابه انجام شده و نسبت به تقویت و ایجاد زیرساخت‌های بیشتر اقدامات خوب و موثری صورت گرفته است.

سردار صالحی با اشاره به بازدید رئیس ستاد اربعین کشور و وزیر کشور از این دو پایانه مرزی گفت: بازدید میدانی از مرزهای شلمچه و چذابه انجام و دستورات لازم هم صادر شده تا بهترین و باکیفیت ترین خدمات به زائران اربعین ارائه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول