اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشکل اوقاف شهر محمود آباد نمونه بزودی حل می شود/ نقش موثر رسانه ها در پیگیری مطالبات مردمی

رئیس شورای اسلامی شهر محمود آباد نمونه گفت: با پیگیری های صورت گرفته در آینده نزدیک مشکل اوقافی اراضی شهر محمود آباد نمونه حل خواهد شد.

مشکل اوقاف شهر محمود آباد نمونه بزودی حل می شود/ نقش موثر رسانه ها در پیگیری مطالبات مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمد بابایی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در سالن اجتماعات شهرداری محمود آباد نمونه برگزار شد، اظهار کرد: محمود آباد نمونه با حدود ۲۵ هزار نفر جمعیت در نزدیکترین نقطه به مرکز استان واقع شده که یکی از مشکلات مهم آن اوقافی بودن زمین های شهر می باشد.

 وی افزود: سال‌های زیادی است که مردم با مشکل اوقاف دست و پنجه نرم می‌کنند و این موجب شده تا به دلیل عدم صدور سند رسمی سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری در این شهر نداشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر محمود آباد نمونه تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم در آینده نزدیک مشکل اوقافی شهر حل شود.

وی همچنین با اشاره به تقارن روز خبرنگار و روز عاشورا گفت: این تقارن رسالت خبرنگاران را در تبلیغ و ترویج مکتب حسینی دوچندان خواهد کرد.ـ

بابایی ادامه داد: بی شک حضرت زینب(س) اولین خبرنگار واقعی کربلا بود که پیام قیام کربلا که همان اصلاح و بیداری امت است را به درستی به نسل های آینده منتقل کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر محمود آباد نمونه از خبرنگاران خواست با الگوگیری از حضرت زینب گ(س) در بیان واقعیت ها تلاش کرده و در انتشار حقایق لحظه ای درنگ نکنند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران پیام آوران امید در جامعه هستند و مسئولیت خطیری را در تولید و انتقال محتوا بر عهده دارند.

رئیس شورای عالی استان قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به تقارن روز خبرنگار با ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی مقرر شد تا بعد از این ایام از خبرنگاران شهر محمود آباد نمونه و اهالی رسانه های مرتبط با شهرداری و شورای اسلامی تجلیل شود که بی شک اقدام کوچکی در برابر فعالیت و تلاش این قشر زحمتکش می باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول