اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

قاچاق سوخت با کامیون در کرمانشاه/ قاچاق آرد از معضلات بزرگ استان است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه، نسبت به لزوم چاره‌اندیشی و برخورد جدی در موضوع قاچاق ساخت توسط کامیون‌ها تأکید کرد.

قاچاق سوخت با کامیون در کرمانشاه/ قاچاق آرد از معضلات بزرگ استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد پورهاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه امروز در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، نسبت به لزوم چاره‌اندیشی و برخورد جدی در موضوع قاچاق ساخت توسط کامیون‌ها تأکید کرد.

وی همچنین در خصوص قاچاق دام لزوم دقت نظر بیشتر مسؤولین شهرستان‌های مرزی را خواستار شد و افزود: دستگاه‌های کاشف در خصوص مبارزه با قاچاق احشام و دام دقت نظر لازم را داشته باشند که مردم متضرر نشوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه قاچاق آرد را از معضلات بزرگ کشور و استان دانست و گفت: باید با خاطیان در این عرصه برخورد قضایی جدی در همه سطوح انجام شود.

گفتنی است، سعید قاسمی دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه در ابتدای این نشست در خصوص اصلاحات انجام شده در قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز توضیحاتی را ارائه کرد.

دستور کار پایانی این نشست، قرائت حکم رییس حوزه هنری کرمانشاه به عنوان «رییس جدید کارگروه فرهنگی و تبلیغات کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت  بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه» به امضای استاندار کرمانشاه بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول