اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جمع‌آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در شهرقدس

فرماندار قدس از جمع آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر و تحویل آنها به کمپ‌های ترک اعتیاد با همکاری دستگاه‌ قضایی، نیروی انتظامی و‌ بهزیستی خبر داد و گفت: از شهروندان و اصحاب رسانه درخواست می‌شود به محض مشاهده این چنین موارد سریعا آن را به دستگاه‌های متولی گزارش دهند.

جمع‌آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در شهرقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، وحید گلی‌کانی فرماندار قدس با اشاره به اینکه ۱۲۰ معتاد متجاهر جمع آوری شده است، اظهار کرد: در حوزه شهرهای اقماری کلانشهرها و شهرستان‌های همجوار پایتخت، موضوع مهاجرت و وجود بعضی از اجتماعات جمعیتی به صورت مهاجر و ایجاد پناهگاه، منجر به ایجاد یکسری دغدغه‌ در حوزه اجتماعی شده است. 

وی گفت: معتادین متجاهر از بعضی خانواده‌ها رها شده‌اند که منجر به حضور آن‌ها در برخی از اماکن مانند فضای سبز، ساختمان‌های نیمه‌کاره و مخروبه و خیابان‌ها شده است.

فرماندار قدس به همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و بهزیستی اشاره کرد و افزود: مناطق مربوطه از دو هفته قبل مورد رصد قرار گرفت و در این اماکن ۱۱۵ نفر مرد و ۵ نفر زن از معتادین متجاهر شناسایی و جمع آوری شدند.

وی بیان کرد: این افراد تحویل کمپ‌های مواد مخدر برای ترک اعتیاد شده‌ و اقدامات لازم به منظور تحت نظر قرار گرفتن آن‌ها انجام شده تا پس از پاکسازی به جامعه برگردند.

گلی‌کانی تصریح کرد: از شهروندان و اصحاب رسانه خواهشمندیم به محض مشاهده این چنین موارد سریعا به دستگاه‌های متولی گزارش داده تا با هماهنگی‌های لازم نسبت به جمع‌آوری اقدام شود.

انتهای پیام/ ۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول