اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

زمین‌گیر شدن والیبال خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

در مسابقات قهرمانی والیبال دختران زیر 20 سال کشور تیم خراسان‌جنوبی بازی را به مازندران واگذار کرد.

زمین‌گیر شدن والیبال خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 20 سال کشور هم‌زمان در چهار منطقه قزوین، سنندج، یاسوج و بجنورد در حال برگزاری است.

در منطقه یک این ماراتن ملی به میزبانی قزوین در گروه (الف) تیم‌های والیبال استان‌های آذربایجان شرقی، قزوین و زنجان و گروه (ب) تهران، آذربایجان غربی، گیلان و مرکزی به رقابت می‌پردازند.

مسابقات قهرمانی والیبال جوانان درختر زیر 20 سال کشور در منطقه دو به میزبان سنندج در گرو(الف) خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و همدان و گروه (ب)کرمانشاه، کردستان، توابع تهران و لرستان در مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

در منطقه سه این رویداد ورزشی ملی بانوان کشور به میزبانی یاسوج در گروه (الف) رقابت‌ها تیم والیبال استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و گروه (ب) یزد، هرمزگان، کرمان و بوشهر به مصاف یکدیگر می‌روند.

در مسابقات قهرمانی والیبال دختران زیر 20 سال منطقه چهار کشور به میزبانی شهرستان بجنورد مرکز خراسان‌شمالی تیم‌های خراسان جنوبی، گلستان، مازندران و قم در گروه (الف) و تیم‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، البرز و سمنان به رقابت می‌پردازند.

 تیم والیبال دختران شایسته بلندقامت خراسان جنوبی با ترکیب فاطمه مومن‌زاده، ماریا خالدی، ساجده بیضایی، فاطمه بصیریان، آیدا کلنگی خواه، یگانه قوی، محدثه گنجه، مهلا بهزادی، ریحانه فروتن، وحیده واله، مائده نسائی و عارفه دهشوری با سرپرستی طاهره مجنونی، مربیگری فاطمه‌رباب عبادی و کمک مربی  معصومه کارگر هنرنمایی می‌کند.  

‌تیم والیبال دختران خراسان‌جنوبی در نخستین رویارویی خود در مقابل تیم مازندران به میدان رفت که نتیجه بازی  را 3 بر صفر به تیم حریف واگذار کرد.

انتهای‌پیام/69014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول