اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

بهره‌برداری از ۳۰ پروژه کشاورزی در هفته دولت گلستان/ صدور مجوزهای بی‌نام رویکرد جدید استان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان از بهره‌برداری ۳۰ پروژه کشاورزی در هفته دولت در استان گلستان خبر داد و گفت: به زودی صدور مجوزهای بی‌نام در پروژه‌های اشتغالزایی استان کلید خواهد خورد.

بهره‌برداری از ۳۰ پروژه کشاورزی در هفته دولت گلستان/ صدور مجوزهای بی‌نام رویکرد جدید استان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در قرارگاه خبری شهید همدانی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دولت ۳۰ پروژه در حوزه جهاد کشاورزی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بهره‌برداری از سردخانه میوه در کردکوی با ۲ هزار تن ظرفیت، بهره‌برداری ذخیره سازی و نگهداری غلات در سیلو با ظرفیت ۳۰ هزار تن، ذخیره سازی و غلات در سیلو در گنبدکاووس با ۳۰ هزار تن ظرفیت،  بهره‌برداری واحد مرغ مادر گوشتی ۳۰ هزار قطعه‌ای، بهره‌برداری مرکز پرورش مرغ تخم‌گذار ۹۰ هزار قطعه‌ای در گرگان، بهره‌برداری دامداری شیری صنعتی با ظرفیت ۵۰ راس در بندرترکمن، احداث گلخانه سبزی سیفی یک هکتار در گرگان، مرمت و لایروبی در روستای «پیرواش» آق‌قلا، احداث و مرمت جاده بین مزارع در آق‌قلا بخشی از این پروژه‌ها است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط در استان گلستان بین ۳۵۰ تا ۴۵۰ تن تولید گوشت مرغ در استان انجام می‌شود که در برخی تاریخ‌ها به ۷۰۰ تن در روز هم رسیده است.

وی گفت: خوشبختانه دولت در شب عید و در ایام سوگواری عاشورا و تاسوعای حسینی به گونه‌ای مدیریت کرد که هیچ مشکلی در کالاهای اساسی در استان گلستان وجود نداشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان بیش از ۱۵۰ تن در روز است که نیاز استان به ۶۰ تن می‌رسد که باقی آن به استان‌های دیگر صادر می‌شود.

برزعلی گفت: ما در استان گلستان در تامین بذر در استان هیچ مشکلی نداریم و پیش‌بینی‌های لازم برای این موضوع به اندازه کافی شده است.

وی افزود: یکی از رویکردهای مدیریت استان گلستان صدور مجوزهای بی‌نام برای پروژه‌های توسعه‌ای، اولویت‌دار و اشتغالزا است که باعث جذب سرمایه‌گذار و تسریع در پیشرفت استان خواهد شد.

برزعلی گفت: ما پیگیریم در سال جاری بتوانیم شتابدهنده‌های رشد را در بخش کشاورزی پر رنگ‌تر و بهتر داشته باشیم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول