اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آشنا رئیس جدید شورای یاسوج/یک تغییر نام و تداوم راه اکبری!؟

هدایت الله اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج در حالی جای خود را به کیوان آشنا داد که این دو در دوره گذشته و دوره کنونی شورای اسلامی شهر یاسوج با یکدیگر همفکر و هم پیمان هستند.

آشنا رئیس جدید شورای یاسوج/یک تغییر نام و تداوم راه اکبری!؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در خبرها شنیدیم که با رای اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج کیوان آشنا به جای هدایت الله اکبری ریاست پارلمان شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفته است.

در سالهای اخیر شاهد بودیم که مردم شهر یاسوج انتقادات بیشماری را از اعضای شورای اسلامی و همچنین شهرداری این شهر داشته اند چرا که کارهای انجام شده در شهر یاسوج به هیچ وجه متناسب با نام و اندازه مرکز استان و پایتخت طبیعت ایران نبوده است.

شهر یاسوج اکنون در بدترین وضعیت و حالت از ابتدای شکل گیری این شهر به عنوان مرکز استان تاکنون قرار داشته کارهای انجام شده در این شهر بسیار کمتر از همه دوره ها بوده است چرا که می‌بایست متناسب با پیشرفت و توسعه مراکز استان‌های دیگر در کشور این شهر هم به صورت حداقلی توسعه پیدا می‌کرد.

از کجای مشکلات شهر یاسوج باید سخن بگوییم از معابر و کوچه هایی که رفت و آمد را برای مردم مشکل کرده است یا از پروژه‌هایی که همچنان بعد از سالها به اتمام نرسیده و فضای سبزی که در یک شهر خوش آب و هوا با وجود منابع آب در بدترین وضعیت قرار دارد.

بی شک انتخاب های قومی و قبیله‌ای یکی از دلایل عقب گرد و عدم توسعه و پیشرفت شهر یاسوج بوده چرا که عده‌ای معتقدند در هر دوره قادر به اخذ رای طایفه‌ای و قومی از مردم هستند پس چه لزومی دارد که خود را به زحمت انداخته و کاری در این شهر انجام دهند.

اکنون و برای یک دوره یک ساله کیوان آشنا ریاست پارلمانی شهر یاسوج را برعهده گرفته و سید هدایت الله اکبری جای خود را به یکی از همپیمانان خود در شورای اسلامی شهر یاسوج داده است.

سابقه هم پیمانی آشنا و هدایت الله اکبری به دوره گذشته شورای شهر یاسوج باز می گردد و لذا با توجه به همفکری و هم پیمانی این دو نفر چنین به نظر می‌رسد که نباید در مدیریت جدید شورای اسلامی شهر یاسوج  چشم انتظار ابتکار و خلاقیت و برنامه جدید برای عبور شهر یاسوج از وضعیت بحرانی کنونی بود.

با این تفاسیر البته باید نظاره گر بود و به انتظار نشست که آیا کیوان آشنا فارغ از هم پیمانی و همراهی و همفکری با رئیس قبلی آیا برنامه ای جدید برای عبور شهر یاسوج از انسداد کنونی خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول