اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار مسؤولان باشد

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز گفت: ترویج و صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب پیوسته در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

صیانت از فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار مسؤولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، کاوه حدادپور، معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز، در جلسه شورای فرهنگی استانداری البرز، گفت: توجه کارمندان به رعایت شئونات اسلامی از الزامات است. 

وی افزود: لازم است مدیران نسبت به رعایت مفاد بخشنامه های ارسالی از وزارت کشور درخصوص توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز، عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر اهتمام کافی داشته باشند.

معاون مدیریت توسعه و منابع استانداری البرز همچنین به حقوق شهروندان به عنوان یکی از مصادیق این شورا اشاره و اظهار کرد: حقوق شهروندی به‌عنوان یکی از مواردی که شورای فرهنگی در آن نقش دارد و در این راستا نماینده عالی دولت در استان البرز با دیدارهای مردمی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه‌های جهادی ذیل قرار گاه اجتماعی استان و قرار گاه عفاف و حجاب مراحل ارجاع و پیگیری ارتباط حضوری ارباب رجوع با استاندار، تسهیل می‌شود.

حدادپور در ادامه سخنان خود به جایگاه شورای فرهنگی در استانداری اشاره کرد، افزود: این شورا وظایف و مسؤولیت‌های متعددی برعهده دارد، از این رو مشارکت فعالانه همه اعضاء شورا در تمامی فرآیندهای مربوط به جلسات و آسیب شناسی و حضور به موقع و منظم در جلسات ضرورت دارد. 

وی همچنین بررسی و آسیب شناسی راهکارهای حضور بیشتر همکاران در نماز جماعت ساختمان های استانداری و واحدهای تابعه پس از کرونا را مورد تأکید قرار داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن تشکر از رونق بیشتر در مراسم زیارت عاشورا خواستار مشارکت پررنگ تر همکاران در اغلب برنامه های فرهنگی و از جمله نماز جماعت شد. 

شایان ذکر است در ابتدای جلسه قهرمانی دبیر شورای فرهنگی استانداری نیز گزارشی از مصوبات جلسه قبل، مطرح و دیگر اعضای شورا متناسب با دستور جلسه، نظرات خود را بیان داشتند. 

همچنین در این جلسه در خصوص برنامه ریزی و تبیین برنامه ها و ماموریت های فرمانداری‌ها در سال ۱۴۰۱، برنامه ریزی برای ترویج معروفات و امحاء منکرات اصلی (بند ۸ ابلاغیه برنامه های شورای فرهنگی ۱۴۰۱، بررسی وضعیت اعتبار مالی برنامه های فرهنگی استانداری، برنامه‌های آتی حوزه فرهنگی استانداری و بررسی وضعیت فعالیت‌های فرهنگی در فرمانداری ها بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول