اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

جانشین سپاه امام سجاد (ع): دشمن نبرد را به قلب و ذهن مردم کشانده است/ رسانه‌ها پروژه وارونه‌سازی را خنثی کنند

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: دشمن حوزه نبرد را از میدان‌های جنگ سخت به قلب و ذهن مردم کشانده و بشدت دنبال پروژه وارونه سازی دستاوردهای انقلاب را دنبال می‌کند.

جانشین سپاه امام سجاد (ع): دشمن نبرد را به قلب و ذهن مردم کشانده است/ رسانه‌ها پروژه وارونه‌سازی را خنثی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار هدایت الله امیری جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید یوسف دقت و تجلیل از خبرنگاران از این شهید به الگوی تمام عیار برای فعالان این عرصه یاد کرد و بیان داشت: امروز کشور ما در اوج قدرت است اما بدلیل ماهیت ضد استکباری نظام ما، دشمن در جنگ ترکیبی بدنبال وارونه سازی دستاوردهای نظام است.

وی با بیان این که در جنگ ترکیبی، لبه جلویی نبرد، اذهان ملت است، خاطرنشان کرد: صحنه نبرد از جغرافیا به قلب‌ها و اذهان آمده و در این میدان حفظ داشته‌ها و انعکاس خردمندانه دستاوردها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: بسیاری از واقعیت کشور گفته نمی‌شود اما در مقابل دشمن شدیدا بدنبال پروژه‌های وارونه سازی است تا دستاوردهای انقلاب به گوش مردم نرسد و یا به شکلی وارونه این دستاوردها جلوه داده شود.

سردار امیری از رسانه‌ها خواست تا در خنثی سازی پروژه وارونه سازی دشمن از مسائل داخلی کشور پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه امروز زبونی دشمن را شاهدیم، به تلاش دشمن برای غیردینی سازی جامعه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ما شاهدیم که در این ماه محرم و مراسمات بزرگ محرم و رمضان و شب های قدر و حتی کمک‌های مردم در کرونا به هم، نشانه‌های ایمان در ملت ایران موج می‌زند اما آنان در تلاش برای غیردینی و غیرایمانی جلوه دادن جامعه ما برای القایم مفاهیم ضد ارزشی خود در اذهان مردم کشورمان هستند.

یک میلیون بسته معیشتی در دو سال و نیم اخیر توزیع شده است

جانشین سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی از ابتدای شیوع کرونا در هرمزگان، از همکاری همه گروهها بخصوص اصناف و بازاریان در این امر خطیر قدردانی کرد و گفت: بخش بزرگی از این کمک‌های معیشتی با حمایت‌های مردم تأمین و توزیع شده است.

سردار امیری در بخش دیگری از اظهارات خود به تلاش دشمن برای گسترش احساس فقر در جامعه به عنوان یک راهبرد دیگر ضد ایرانی یاد کرد و عنوان داشت: دشمن برای فراری دادن مغزها به دنبال آن است تا احساس عقب ماندگی و احساس فقر را در جامعه ما چندین برابر کند تا از این طریق بتواند نخبگان ما را ناامید و ملت ما را نسبت به مسائل کشور ناامید کند که رسانه‌ها در این میدان نیز نقش مهمی برای خنثی سازی پروژه‌های دشمن بر عهده دارند.

به گزارش فارس، در این مراسم که به همت بسیج رسانه هرمزگان و معاونت روابط عمومی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تدارک دیده شده بود، از زحمات یکساله بیش از 70 نفر از خبرنگاران مرکز هرمزگان تجلیل شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول