اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بن ۱۳۲ درصد افزایش یافت

فرماندار شهرستان بن با اشاره به رشد ۱۳۲ درصدی اعتبار تملک دارایی شهرستان بن گفت: مبلغ ۳۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بن است.

اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بن ۱۳۲ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بن سومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان با دستور کار توزیع اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سال ۱۴۰۱ با حضور فرماندار شهرستان بن، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

رضا علی‌بیگی با بیان اینکه مدیران باید به صورت جهادی و انقلابی کار کنند، گفت: مدیران به صورت میدانی و تمام وقت از پروژه‌های شهرستانی بازدید و پس از بررسی اعتبارات مربوطه را بصورت ۱۰۰ درصد جذب کنند.

فرماندار شهرستان بن در ادامه افزود: کوتاهی و کم‌کاری از طرف هیچ مدیر و مسئولی در خصوص جذب اعتبارات پذیرفته نیست.

علی‌بیگی با اشاره به ضرورت جذب اعتبارات به موقع و در سریعترین زمان تأکید کرد: پروژه‌ها باید کارشناسی شده و با کمترین نقص به بهره‌برداری برسند و با تخلفات به صورت قانونی برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به رشد ۱۳۲ درصدی اعتبار تملک دارایی شهرستان اعلام کرد: مبلغ ۳۸ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان بن است.

علی‌بیگی خاطرنشان کرد: این مبلغ در ۲۱ فصل  جداگانه و ۹۶ پروژه تعریف شده که پس از بررسی در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مصوب شده است.

در این جلسه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای متعلق به شهرستان بن بر مبنای فصول مشخص شده و بر اساس ضوابط بودجه سال ۱۴۰۱ توزیع گردید.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول