اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

اعتبار پروژه‌های فعال سطح شهر زاهدان 200 میلیارد تومان است

شهردار زاهدان با بیان اینکه 10 میدان در سطح شهر با همکاری دستگاه های دولتی در حال بهسازی است، گفت: اعتبار پروژه‌های فعال در سطح شهر زاهدان ۲۰۰ میلیارد تومان است.

اعتبار پروژه‌های فعال سطح شهر زاهدان 200 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس شهردار زاهدان، امیر براهویی در بازدید خبرنگاران از پروژه‌های مهم در حال ساخت در سطح شهر زاهدان اظهار کرد: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های فعال در سطح شهر است.

وی با بیان اینکه بزرگترین پروژه‌ها ایجاد ۲۰۰ هزار متر مربع فضای سبز و ۶۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر است، افزود: حدود ۵۰ درصد از معابر شهر نیاز به آسفالت یا روکش آسفالت دارد که میزان ۱۸ هزار متر مربع از معابر در سطح شهر را شامل می‌شود.

شهردار زاهدان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود یک میلیون متر مربع آسفالت تحویل شهروندان داده شود.

وی گفت: همچنین 10 میدان در سطح شهر با همکاری دستگاه های دولتی در حال بهسازی است.

براهویی تصریح کرد: جایگاه سی‌ان‌جی شهر زاهدان براساس پیگیری‌های انجام شده و دستور استاندار تابلوی آماده شده و زیرساخت‌های آن فراهم است و با توجه به این که نامه مربوطه برای دریافت تجهیزات توسط شرکت نفت استان به تهران ارسال شده، طبق قولی که داده شده تا یک هفته دیگر تجهیزات می رسد و آماده افتتاح خواهد شد.

وی یادآور شد: یک گرمخانه در شهر به صورت نیمه‌تمام مانده بود که در حال حاضر آماده بهره‌برداری است و ساخت گرمخانه بانوان نیز آغاز شده که تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار زاهدان افزود: ۶ زمین چمن مصنوعی احداث شده و ۵ زمین در حال احداث است که در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر زیادی دارد همچنین پروژه بزرگ پارک بانوان که مدت ها به صورت نیمه تمام مانده بود به صورت جهادی در حال اتمام است یکی از پروژه‌های بزرگ شهر است.

وی خاطرنشان کرد: باغ خانواده زاهدان که متروکه شده بود، یک بهسازی کامل انجام شد و در حال حاضر مردم از آن استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول