اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقاد امام جمعه بندرخمیر از بلاتکلیفی مجتمع بندری خمیر

امام جمعه بندرخمیر از بازدیدهای بی سرانجام از مجتمع بندری خمیر انتقاد کرد و گفت: آیا واقعا وقت آن فرا نرسیده که گزارشی از بهبود شرایط این مجتمع ولو به صورت ماهانه با هفتگی از روند اجرایی این پروژه به مردم داده شود و تا چند درصد پیشرفت فیزیکی داشته است؟

انتقاد امام جمعه بندرخمیر از بلاتکلیفی مجتمع بندری خمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر ظهر امروز در یک گفت‌وگوی خبری اظهار کرد: بازدید های تشریفاتی مسئولان از مجتمع بندری شهرستان خمیر بار دیگر در فضای رسانه ای شهرستان آغاز شده است اما سرنوشت این بازدید ها نه تنها برای بنده بلکه برای شهروندان خمیری نه جذابیت دارد و نه یک فضای روشنی را برای ذهن عموم متبادر می کند.

وی با بیان این که مسئولان بزرگوار اگر می خواهید فضای امیدواری را در جامعه برای جوانان بوجود آورید باید آجری روی آجر بگذارید، خاطرنشان کرد: آیا واقعا وقت آن فرا نرسیده که گزارشی از بهبود شرایط این مجتمع ولو به صورت ماهانه با هفتگی از روند اجرایی این پروژه به مردم داده شود و تا چند درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

حجت الاسلام صالحی بیان کرد: چقدر بازدید برای بازدید و جلسه برای جلسه انجام گیرد؛ یک مقداری کار را در فضای حقیقی و واقعی دنبال کنید چرا که این بازدیدها به جز نمک پاشیدن به زخم مردم، نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت و به صلاح نیست و سمت و سوی فعالیت‌ها در جهت امیدواری مردم برنامه ریزی شود.

وی گفت: مجتمع تجاری و بندری خمیر آمال دیرینه مردم شهرستان خمیر است و مسئولان با همت در جهت تامین اعتبار و سیاستگذاری واقعی به نتایج مطلوبی در جهت امیدواری مردم گام بردارند.

به گزارش فارس، مجتمع بندری خمیر قرار بود تا بر اساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی تا پایان سال 1399 به بهره برداری برسد اما هنوز خبری از بهره‌برداری از آن نیست و مسؤولان سازمان بنادر در استان هرمزگان نیز اطلاعات درستی از زمان دقیق بهره‌برداری از این پروژه ارائه نمی‌کنند. برخی از مسؤولان محلی در بندرخمیر بیم دارند که سازمان بنادر، این مجتمع بندری را به مانند بندر نخل ناخدا در بندرعباس ساخته و پس از مقداری پیشرفت فیزیکی به حال خود رها کند چرا که در بندر نخل ناخدا در بندرعباس بیش از 70 میلیارد تومان در یک دهه قبل برای ساخت آن هزینه شد اما اکنون بدون هیچ گونه بهره‌برداری به حال خود رها شده است و کسی پاسخگوی ساخت این بندر نیست.

به تازگی تحقیق و تفحص از سازمان بنادر و دریانوردی نیز در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده که بررسی ابعاد مختلف برخی اقدامات در این سازمان می‌تواند به گفته نمایندگان مجلس به ابعاد پیدا و پنهان برخی سواستفاده‌ها و مفاسد در سال‌های گذشته در این سازمان نور تابانده و برخی مفرهای فساد آلود را مسدود سازد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول