اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

دروازه عتبات| اجرای 13 پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه اربعین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: در راستای موضوعات اربعین در ایلام، ستاد اجرایی فرمام حضرت امام(ره) 13 پروژه به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان راه اندازی کرده است.

دروازه عتبات| اجرای 13 پروژه توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حوزه اربعین

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در جریان سفر معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به استان ایلام گفت: این ستاد در حوزه اربعین ۱۳ پروژه با ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه آب، سایه بان، بهداشت و درمان، تکمیل سرویسهای بهداشتی و ... در استان اجرا کرده و یا در دست اقدام دارد.

وی به طراحی و جانمایی ۴۱ دستگاه آب سردکن از پل زائر تا پایانه مرزی مهران اشاره کرد و افزود: تا کنون یک میلیون بطری آب معدنی توسط بنیاد مستضعفان در سوله های مرز دپو شده و تا پیش از اربعین این میزان به ۱۰ میلیون بطری می‌رسد.

معاون استاندار بیان کرد: پروژه آب رسانی به پایانه مرزی مهران با ظرفیت خدمات رسانی به ۳۰۰ هزار نفر از طریق ۳ حلقه چاه آب شرب عمیق با ظرفیت ۱۱۰ لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسید.

هژبری گفت: این پروژه با ۳۰ میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار توسط شرکت آبفا و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

وی افزود: این پروژه با ۵۴ کیلومتر خط انتقال و چهار مخزن به حجم ۳۷۰۰ متر مکعب توسط دو ایستگاه با ظرفیت ۱۱۰ لیتر بر ثانیه به پایانه مرزی انتقال پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول