اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تردد بدون محدودیت از مرز‌خسروی تا اربعین حسینی

سرپرست فرمانداری قصرشیرین گفت: هیچ محدودیتی برای عزیمت زائران از مرز خسروی وجود ندارد و آمادگی پذیرش هر تعداد از زائران را داریم.

تردد بدون محدودیت از مرز‌خسروی تا اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدی حیدری سرپرست فرمانداری قصرشیرین امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روز گذشته طی آئینی اولین کاروان زائران از مرز خسروی به سمت کربلای معلی اعزام شدند و بعد از سال‌ها باری دیگر این مرز بین‌المللی بازگشایی شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در داخل کشور اقدامات و تمهیدات لازم را برای اعزام زائران از اقصی نقاط ایران اسلامی از طریق مرز خسروی اندیشیده شده، طرف عراقی‌ها هم در مسیر عزیمت زائران تا کربلای معلی و نجف اشرف تمهیدات و اقدامات بسیار موثری در رابطه با حمل و نقل زائران و همچنین تأمین امنیت و آسایش زائران فراهم کرده است.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین تصریح کرد: هیچ محدودیتی برای عزیمت زائران وجود ندارد و آمادگی پذیرش هر تعداد از زائران را داریم و امکانات و ظرفیت‌های فراهم شده برای روزانه پذیرش ۱۰۰ هزار زائر پیش‌بینی شده ولی اگر بیشتر هم باشد مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: زائران عتبات عالیات برای زیارت اربعین می‌توانند با داشتن گذرنامه و کارت واکسن کرونا برای عبور از مرز به مرز خسروی مراجعه کنند، البته در تلاش هستیم با مذاکره با طرف عراقی در طول سال مرزخسروی همچنان بروی زائران باز باشد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول