اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شناسایی ۳۶۰ بیمار کرونایی در خوزستان

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته ۳۶۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

شناسایی ۳۶۰ بیمار کرونایی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد علوی  سخنگوی ستاد مبارزه با کرونا در خوزستان امروز در جمع خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا اظهار کرد: در شبانه روز اخیر، حدود چهار هزار و ۳۰۰ نفر به مراکز منتخب نمونه گیری کرونا در استان مراجعه کرده اند و حدود یک هزار نمونه دریافت شد.

وی به شناسایی ۳۶۰ بیمار مبتلا به کرونا و افزایش ۱۴۸ نفری آمار در مقایسه روز قبل اشاره کرد و افزود: از این تعداد ۳۷ بیمار در بیمارستان‌ها بستری شده اند و سه نفر نسبت به مدت یاد شده افزایش یافته است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا تعداد فوتی‌های کرونایی را سه نفر اعلام کرد و گفت: باتوجه به مثبت شدن ۴۰ درصد نتایج پی سی آر، گردش ویروس در جامعه بالا و خطر انتشار عفونت جدی بوده و و وضعیت استان در مقایسه با هفته قبل بدتر شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دو شهرستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰ شهرستان در وضعیت زرد و فقط دو شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سید محمد علوی تصریح کرد: اگرچه شاهد روند صعودی ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن هستیم، ولی در مقایسه با سایر استان‌های کشور وضعیت مطلوب‌تری داریم، البته نباید این شرایط سبب عادی انگاری شود و همچنان استفاده از ماسک، تزریق واکسن کرونا و دز یادآور، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و خودداری از حضور در اماکن شلوغ، عروسی و فاتحه خوانی بهترین و موثرین راهکار برای پیشگیری از افزایش ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از آن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول