اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه‌ و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره «یاوران ولایت» با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی استان در حال برگزاری است.

برگزاری دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه‌ و بویراحمد

به گزار ش خبرگزاری فارس از یاسوج، سروان سعادت صالحی‌‌نیا  اظهار کرد: مراسم افتتاح دوره «یاوران ولایت» توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزری با حضور آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان، جانشین سپاه فتح سردار مثنویی، کمیته امداد و برخی از مسوولان شهرستانی برگزار شد.

مسوول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره «یاوران ولایت» با هدف توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی استان از ۱۸ مرداد ماه به مدت ۱۰ روز در اردوگاه امام حسین (ع) منطقه دهنوی شهر یاسوج در حال برگزاری است.

صالحی‌نیا با اشاره به اینکه در این دوره ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان نخبه بسیجی حضور دارند، عنوان کرد: این تعداد از بین ۲ هزار دانش‌آموزی که طی یک ماه مورد ارزیابی  و مصاحبه قرار گرفتند انتخاب شده‌اند.

این مسؤول با بیان این‌که در این دوره برنامه‌های متنوع و جذابی برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شده تصریح کرد: در طول این دوره آموزش‌های مختلفی از جمله مباحث تشکلاتی، مبانی تشکلاتی، و کارهای دسته جمعی، شبکه سازی مجازی، سخنوری و فن‌بیان برای دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

وی گفت: برنامه‌های تفریحی، استخر، کوهنوردی، فوتبال، مسابقات دارت، طناب کشی، مسابقات احکام و قران، مبانی ولایت در قالب بازی و مسابقه، آشنایی با اقتصاد مقاومتی، شب شعر در جوار شهدای گمنام از جمله دیگر برنامه‌هایی است که برای دانش آموزان حاضر در طرح یاوران ولایت است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های دوره توانمندسازی فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزری، آشنایی دانش‌آموزان نخبه با مطالبه‌گری و پرسش و پاسخ با مسوولان بود که برخی از مسوولان حضور پیدا می‌کنند. مدیرکل آموزش و پرورش از جمله مسوولانی بود که بین دانش‌آموزان حضور پیدا کردند و  به سوالات آ‌نها جواب دادند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول