اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سهولت در تعویض پلاک خودرو با اینترنتی شدن خدمات شماره‌گذاری در فارس

مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک کلان شهر شیراز با حضور فرماندهی انتطامی فارس افتتاح شد.

سهولت در تعویض پلاک خودرو با اینترنتی شدن خدمات شماره‌گذاری در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در آیین افتتاح مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک خودرو کلان شهر شیراز طی سخنانی اظهار داشت: در سال‌های اخیر رویکرد فراجا به سمت هوشمندسازی رفته است، تا در نتیجه آن بتواند خدمات موثرتری به مردم ارائه دهد.

وی افزود: در این راستا پلیس در ۲ حوزه کشف جرم و برخورد با مجرمان و همچنین ارائه خدمات به مردم سعی کرده است با استفاده از اینترنت اقدامات خود را در کمترین زمان ممکن به شهروندان ارائه دهد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه خدمات پلیس به مردم باید سریعتر، راحت‌تر و امن‌تر باشد، گفت: راه‌اندازی اپلیکیشن پلیس من در حوزه‌های مختلف به همین منظور انجام شده است.

سردار حبیبی ادامه داد: در این راستا پلیس راهور فارس به عنوان سومین استان در کشور اقدام به راه‌اندازی مرکز خدمات تمام اینترنتی تعویض پلاک در کلان شهر شیراز کرده است، که مردم بتوانند با ارائه درخواست خود در فضای اینترنت به آدرسwww.sakha.epolice.ir  در هر ساعت از شبانه روز اقدامات تعویض پلاک خود را انجام دهند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با این نرم افزار که زیرساخت های آن فراهم شده است، بیش از 90 درصد خدمات ارائه شده به مردم به صورت اینترنتی انجام می‌گردد.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول