اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

توزیع بیش از ۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در شهرستان قزوین

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین گفت: موضوع خدمت رسانی به مردم شهرستان در دستور کار ما قرار دارد و در این راستا ما طی ۵ ماه نخست سال بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی توزیع شد.

توزیع بیش از ۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در شهرستان قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، زین العابدین اصلی بیگی پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی و تکریم اصحاب رسانه که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی نشان داد که اهمیت و نقش رسانه در دنیای امروز موثر و غیر قابل انکار است.

وی افزود: اگر حضرت زینب(س) نبود واقعه عاشورا به شکل فعلی انعکاس پیدا نمی کرد و بنابراین به نوعی حضرت زینب(س) پیام آور و خبر رسان واقعه عاشورا بود.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین خاطر نشان کرد: افتخار ما نوکری مردم‌ است و بهترین راه مبارزه با آمریکا را در خدمت به مردم می بینیم.

اصلی بیگی عنوان کرد: موضوع خدمت رسانی به مردم شهرستان در دستور کار ما قرار دارد و در این راستا طی ۵ ماه نخست امسال بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بسته معیشتی توزیع شد.

در این جلسه حجت الاسلام صادقی مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) نیز اظهار کرد: امام حسین علیه السلام نهضتی را آغاز و انقلابی را رقم زد که تا همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود.

وی افزود: حضرت زینب(س) بعد از شهادت امام حسین(ع) وظیفه خطیر پیام رسانی انقلاب حسینی را بر عهده گرفت.

حجت الاسلام صادقی خاطر نشان کرد: خطبه حضرت زینب(س) به قدری مقتدرانه بود که برخی تصور کرده بودند حضرت علی(ع) در حال خطبه گویی است. 

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) گفت: اگر امروز نهضت عاشورا را در بین خود داریم به برکت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مراسم از خبرنگاران بسیجی فعال در حوزه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول