اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

41 درصد تست کرونا در شهرستان تربت حیدریه مثبت شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با بیان اینکه بیش از ۴۴ هزار نفر در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان هنوز هیچ واکسنی دریافت نکردند، گفت: 41 درصد تست کرونا در شهرستان تربت حیدریه مثبت شد.

41 درصد تست کرونا در شهرستان تربت حیدریه مثبت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، الهام بهرمند معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: ۸۴.۵ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه تا کنون دز اول واکسن را دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه هنوز ۴۴ هزار و ۶۲۸ نفر در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه هیچ واکسنی دریافت نکردند و ضروری است جهت قطع زنجیره بیماری و همچنین کاهش مراجعت بستری افراد، برای تزریق واکسن و همچنین دز یادآور اقدام کنند.

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار کرد: همچنین در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه ۷۳ درصد نوبت دوم،۳۴.۸ درصد دز سوم و ۹ درصد دز یادآور را دریافت کردند.

بهره مند توصیه کرد: تمامی افرادی که شش ماه از آخرین تزریق واکسن آنها گذشته حتما باید دز یادآور را تزریق کنند.


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه میزان تست مثبت کرونا در یک هفته اخیر را ۴۱ درصد در سطح شهرستان اعلام کرد و تاکید کرد: مردم باید دستورالعمل هایی بهداشتی بخصوص ماسک زدن در فضای بسته را رعایت کنند.

بهره مند با اشاره به میزان تست های مثبت کرونا در بخش بیمارستانی اظهار کرد: اکنون ۲۱ بیمار کرونابی بستری در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی تربت حیدریه داریم.

وی متذکر شد: در حال حاضر تمامی واکسن هایی که در کشور توزیع شده در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه موجود است، ضمن آنکه تمام واکسن ها در زنجیره سرما در سه شهرستان نگهداری می شود و تاریخ تولید و انقضای آن مشخص است و هیچ واکسن تاریخ گذشته در زنجیره مصرف قرار نمی گیرد.

افزودن دو رشته پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

حسین ابراهیمی پور رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه درادامه با اشاره به بهره برداری از بیمارستان امام حسین علیه السلام در سال گذشته، گفت: بیمارستان زاوه تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی افزود: امسال دو رشته پزشکی و همچنین کارشناسی فورویت های پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اضافه شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول