اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ایفای نقش اصحاب رسانه البرز در طرح قرارگاه اجتماعی

رئیس کمیته اطلاع رسانی قرار گاه اجتماعی استان از روند مثبت رفع محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار البرز با اجرای طرح چهارشنبه‌های جهادی دراستان خبر داد، گفت: خبرنگاران یاری گر مسئولان در شناسایی مشکلات و انعکاس مطالبات به مسئولان در حوزه های مختلف باشند.

ایفای نقش اصحاب رسانه البرز در طرح قرارگاه اجتماعی

محمد رضا جهانشاهلو، رئیس کمیته اطلاع رسانی قرار گاه اجتماعی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: طرح موسوم به چهارشنبه های جهادی طی ماه‌های اخیر به دستور استاندار البرز در ۶۶ محله  با هدف محرومیت‌زدایی و هماهنگی بیشتر میان مدیران برای رفع مشکلات مناطق و محلات کمتربرخوردار استان آغاز شده است. 

وی افزود: تاکنون بازدیدهای متعدد از محلات کم برخوردار در قالب اجرای طرح چهارشنبه های جهادی، با حضور استاندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی به عمل آمده است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی قرار گاه اجتماعی استان  با بیان اینکه خبرنگاران باید صدای مطالبات مردم باشند، افزود: از این رو از خبرنگاران استان دعوت می‌کنیم در قرار گاه اجتماعی حلقه وصل مطالبات مردم و مسؤولان باشند و دلسوزانه صدای حقیقی مردم را به گوش مسئولان برسانند.

جهانشاهلو اشاره کرد با دستور استاندار البرز مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های استان در راستای رفع مشکلات اجتماعی، از خبرنگاران جهادی استان در خواست می‌شود در صورت تمایل با پیوستن به این طرح حلقه واسط میان مردم و مسؤولان باشند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول