اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بنیادی‌فرد: با ارتقای زیرساخت‌ها نمی‌گذاریم نخبگان ورزشی، چهارمحال و بختیاری را ترک کنند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: باید زیرساخت‌های ورزشی در استان فراهم شود تا از خروج افراد نخبه جلوگیری و به استعدادهای ورزشی استان توجه ویژه شود.

بنیادی‌فرد: با ارتقای زیرساخت‌ها نمی‌گذاریم نخبگان ورزشی، چهارمحال و بختیاری را ترک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز جلسه تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد در این جلسه از زحمات حمید کریمی تقدیر و موعود بنیادی‌فر به عنوان سرپرست این اداره‌کل معرفی شد.

موعود بنیادی‌فرد در این برنامه ضمن تشکر از زحمات مدیرکل سابق ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و تیم همراه گفت: مدیرکل سابق ریل‌گذاری درستی برای ورزش و جوانان استان انجام داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حیطه جوانان یکی از حیطه‌های مهم ورزش و جوانان استان است که نیازمند توجه جدی است و در حال حاضر در حوزه جوانان رتبه پنجم کشوری را دارا هستیم و تلاش می‌کنیم این جایگاه را ارتقا دهیم.

بنیادی‌فرد با اشاره به تلاش در خصوص افزایش تشکل‌های مردم‌نهاد و اشتغال و ازدواج افزود: باید زیرساخت‌ها در استان فراهم شود تا از خروج افراد نخبه جلوگیری کنیم و با ورزشکاران استان ناملایمتی و بدرفتاری صورت نگیرد و مورد حمایت جدی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه رتبه ورزشی استان در کشور ۲۸ است، اظهار داشت: این رتبه زیبنده استان چهارمحال و بختیاری نیست و به جد دنبال افزایش سرانه و نزدیک شدن به سرانه کشور هستیم.

بنیادی‌فرد ضمن اشاره به بحث عدالت در بیانیه گام دوم ادامه داد: زیرساخت‌های ورزشی در استان عادلانه نیستند برای مثال در شهرستان لردگان زیرساخت‌های درستی نیست و باید به مناطق محروم نگاه ویژه‌ای شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای در برنامه هست تا از پتانسیل استان استفاده شود و زیرساخت‌ها برای حضور ورزشکاران ملی در استان فراهم شود که این امر می‌تواند از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری کند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول