اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بی احتیاطی باز هم حادثه آفرید/ جسد مرد کرجی در سد زیاران کشف شد

فرماندار شهرستان آبیک جزئیات غرق شدن و کشف جسد مرد غرق شده در سد زیاران را تشریح کرد.

بی احتیاطی باز هم حادثه آفرید/ جسد مرد کرجی در سد زیاران کشف شد

حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین به تشریح غرق شدن مرد 41 ساله ای در رودخانه خوزنان از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک پرداخت و گفت: این فرد که دیروز جمعه 21 مرداد ساعت 9 صبح به همراه خانواده اش از کرج برای تفریح در روستای خوزنان رفته بود پس از حضور در کنار رودخانه این روستا، پایش را روی جایی که علف بود، می گذارد غافل از اینکه زیر این علف خالی بوده متاسفانه زیر  پایش خالی شده و داخل رودخانه می افتد. 

وی افزود: به محض گزارش این حادثه،  بخشدار بخش مرکزی شهرستان آبیک به همراه مسئولان در محل حضور می یابند و عوامل امدادی هلال احمر و آتش نشانی در مسیر رودخانه اقدام به یافتن فرد غرق شده می کنند اما موفق به کشف جسد نمی شوند. 

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: از طریق دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک و مسئولان اداره منابع امور آب شهرستان شب گذشته نسبت به بستن سد زیاران اقدام شد. 

فتوحی افزود:  از ساعت 4 بامداد امروز تمام تیمهای امدادی برای یافتن جسد فرد غرق شده در محل حاضر شدند و سه غواص هم حضور داشت که برای حضور سه غواص دیگر از آتش نشانی شهرداری قزوین و هلال احمر قزوین هماهنگ کردم و حضور یافتند. 

وی با اشاره به حضور خود در محل حادثه و در جریان این واقعه تلخ قرار گرفتن ادامه داد: هم اکنون طی تماسی اعلام شد که جسد فرد غرق شده کشف شده که مراحل قانونی برای تحویل جسد و انتقال وی صورت خواهد گرفت.

این مسئول از مسافران و مردم شهرستان آبیک درخواست کرد به هشدارهای لازم ارائه شده و تابلوها و علائم هشداردهنده نصب شده در مسیر سد زیاران و رودخانه های زیاران، خوزنان و سایر رودخانه ها توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول