اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تحول اقتصادی روستاها در گلستان پرداخت می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان گلستان و در راستای تحول اقتصادی روستاها مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به روستائیان پرداخت می شود.

امسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای تحول اقتصادی روستاها در گلستان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان به لحاظ نسبت جمعیت بیشتر روستایی به شهر یکی از استان های خاص بوده و ۴۷ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به محرومیت این استان به ویژه روستاهای گلستان در سفر رئیس جمهور با پیگیری های انجام شده تلاش کردیم تا اعتبارات خوبی را در حوزه زیرساختی برای استان جذب کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مبلغ ۱۲ هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان در بخش زیرساختی به ویژه آب، برق و گاز و همچنین کشاورزی، بهداشتی و خدمات جذب شده است.

وی گفت: با همکاری قراگاه جهادی امام حسن مجتبی(ع) قرار است مشکل کم آبی، بی آبی و آب شرب ۴۳۲ روستا با اعتبار ۶۱۴ میلیارد تومان رفع شود و با انجام این کار در این روستاها قطعی و یا نا سالمی اب اشامیدنی نخواهیم داشت.

سیدالنگی بیان کرد: در راستای احیا و حفظ بافت با ارزش روستاها مبلغ ۹۵ میلیارد تومان به بنیاد مسکن گلستان پرداخت شده است.

وی ابراز کرد: در راستای تحول اقتصادی روستاهای گلستان از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی به روستائیان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول