اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

۳۷ درصد جمعیت خراسان‌شمالی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان‌شمالی با اشاره به پوشش نسبتا زیاد جمعیت استان در قالب بیمه تامین اجتماعی گفت: در شهر بجنورد ۴۰ درصد و در سطح استان ۳۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

۳۷ درصد جمعیت خراسان‌شمالی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

سعید صدرمنش، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان‌شمالی در دیدار با خبرنگاران خبرگزاری فارس در بجنورد که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار به مجموعه خبرگزاری فارس اظهار کرد: خبرگزاری فارس همیشه در کنار کادر درمان و سازمان تامین اجتماع بوده و کمک حال این سازمان در زمان شیوع کرونا بوده است.

وی با اشاره به پوشش نسبتا زیاد جمعیت استان در قالب بیمه تامین اجتماعی گفت: در شهر بجنورد ۴۰ درصد و در سطح استان ۳۷ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان‌شمالی با تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع رسانی به افراد جامعه افزود: ما برای برطرف شدن برخی ابهامات در جامعه به رسانه‌ها نیاز داریم تا این ابهامات از طریق رسانه‌ها برطرف شود.

وی ادامه داد: رسانه‌ها در ایجاد انگیزه و امیدآفرینی نقش مهمی دارند و نشان دادن تجهیزات و امکانات جامعه و بخصوص در حوزه درمان موجب ایجاد انگیزه در مردم استان می‌شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: حدود ۹۸ درصد پزشکان با تامین اجتماعی قرارداد دارند و مردم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم از خدمات تامین اجتماعی بهره می‌برند.

صدرمنش با اعلام اینکه در سازمان تامین اجتماعی جهت توسعه درمان مستقیم یک سوم هزینه‌ها صرف درمان می‌شود، افزود: مابقی این هزینه‌ها جهت تجهیز مراکز استفاده شده تا موجبات جبران عقب ماندگی استان فراهم شود. 

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول