اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نظر روشنفکر در خصوص دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها/ نمی‌خواهم وارد این بداخلاقی‌ها شوم

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به دخالت نمایندگان در انتصابات واکنش نشان داد.

نظر روشنفکر در خصوص دخالت نمایندگان در انتصاب‌ها/ نمی‌خواهم وارد این بداخلاقی‌ها شوم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص تغییرات مدیران توسط نمایندگان گفت: دخالت در کار دولتی‌ها با مشورت تفاوت دارد باید مرز این دو مورد را درک کنیم چرا که زمین تا آسمان تفاوت دارد.

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون  در مجلس ادامه داد: رهبری در خصوص دخالت نمایندگان هم مطالباتی فرمودند از ایشان فرمان دادن از ما به یک سر دویدن.

وی ادامه داد: چرا از استاندار و وزرا اگر به استان آمدند سوال نمی پرسید، آقای استاندار از ما مشورت خواست هر سه نماینده هم به وی مشورت دادیم.

روشنفکر با بیان اینکه نه تنها من بلکه دو نماینده دیگر هم به آقای استاندار مشورت دادند، افزود: برای حوزه‌ای ما سه نفر ۹ نفر را پیشنهاد دادیم اما از میان آن ۹ نفر هیچ کسی را آقای استاندار و وزرا انتخاب نکردند اینطور نیست که پیشنهادها هم مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مردی که مرده سیاسی است هیچ جایی هم او را قبول ندارند حتی خانواده‌اش هم او را قبول ندارند از راه می‌رسد و می‌گوید دخالت، نمی‌خواهم وارد این بداخلاقی‌ها شوم چون شعار ندای وحدت اخلاق است.

وی با اشاره به حس اعتماد میان نمایندگان مجلس و استاندار گفت: حتی در مشورت کردن هم توازن را برقرار کردیم البته خارج از حوزه استانداری و اجرایی عده‌ای شیطنت و شایعه پراکنی می‌کنند.

روشنفکر خاطرنشان کرد: در زمانی که همسر استاندار فوت کرده بود آقای احمدزاده به من گفت با هماهنگی با دفترم بگوید به وزرا اعلام شود به نامه‌هایی که برای تغییر ارسال کردم تسریع داده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول