اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کاهش ساعت کاری ادارات گلستان به دلیل گرمای شدید

ساعت کار اداری در استان گلستان به دلیل شدت موج گرما تا پایان هفته جاری کاهش پیدا کرد و پایان ساعت کاری ساعت ۱۲ تعیین شد.

کاهش ساعت کاری ادارات گلستان به دلیل گرمای شدید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در پی پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا طی روزهای آینده در استان گلستان، استانداری گلستان ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از دستگاه‌های امدادی، درمانی و انتظامی کاهش داد.

بر اساس این تصمیم، پایان ساعت اداری دستگاه‌های اجرایی استان بجز دستگاه‌های امدادی، درمانی و انتظامی تا پایان روز پنجشنبه ۲۷ مردادماه سال جاری ساعت ۱۲ تعیین شد.

بر اساس این تصمیم، انجام وظایف کارکنان پس از ساعت ۱۲ به صورت دورکاری برنامه‌ریزی شود و تمامی دستگاه‌های الکتریکی و سرمایشی پس از این ساعت باید خاموش شود.

گفتنی است، بر اساس ابلاغ این تصمیم توسط معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گلستان، مسوولیت حسن اجرای این بخشنامه بر عهده مدیران خواهد بود. این تصمیم به منظور حفظ پایداری شبکه برق و پیشگیری از خاموشی بخصوص خاموشی در بخش خانگی اتخاذ شده است.

لازم به ذکر است، از ابتدای تابستان سال جاری با مدیریت مصرف در شبکه برق، افزایش سهمیه برق استان، مدیریت درست و تدبیر شده، تاکنون هیچگونه خاموشی در شبکه برق بخصوص شبکه برق خانگی رخ نداده است.

به گزارش فارس، سال گذشته خاموشی‌های چند ساعته در استان گلستان به ویژه خاموشی‌های بخش خانگی باعث مشکلات متعدد مشترکان، آسیب به دستگاه‌ها و نارضایتی شدید شده بود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول