اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اجرای فاز دوم تجهیز تاکسی‌های خطوط شهری قم به دستگاه کارت‌خوان

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح تجهیز تاکسی‌های خطوط شهر قم به دستگاه کارت‌خوان، گفت: در مرحله دوم تعداد ۳۰ دستگاه کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های خطوط میدان جانبازان به پردیسان و گلزار شهدا نصب‌شده و رانندگان ملزم به اخذ کرایه طبق نرخ مصوب هستند.

اجرای فاز دوم تجهیز تاکسی‌های خطوط شهری قم به دستگاه کارت‌خوان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، علی نیک با تأکید بر اهمیت حذف پرداخت‌های نقدی در تاکسی‌ها اظهار داشت: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران، طرح حذف کرایه نقدی از تاکسی‌ها با نصب کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های خطوط در شهر قم آغاز و در حال اجراست.

وی دومین مسیر حذف پرداخت کرایه نقدی را تاکسی‌های خطوط میدان جانبازان به مقصد پردیسان و گلزار شهدا اعلام کرد و افزود: تعداد ۳۰ دستگاه کارت‌خوان بر روی تاکسی‌های این خط نصب‌شده و اطلاع‌رسانی لازم در ایستگاه‌های تجمعی و همچنین در داخل تاکسی‌ها انجام‌شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: اجرای این طرح به‌عنوان فاز دوم در خطوط میدان جانبازان اجرا و سپس در سایر خطوط و دیگر تاکسی‌ها اعم از گردشی و بی‌سیم انجام خواهد شد.

وی بر اخذ کرایه تاکسی بر اساس نرخ مصوبه شورای اسلامی شهر تأکید و خاطرنشان کرد: دستگاه‌های کارت‌خوان در معرض دید مسافرین قرار داشته و رانندگان ملزم به اخذ کرایه طبق نرخ مصوب هستند.

نیک در پایان حضور بازرسان و ناظران سازمان را یادآور شد و اضافه کرد: بازرسان و ناظران در خطوط حضورداشته و شهروندان می‌توانند مراتب شکایت و انتقادات خود را با سامانه ۱۳۷ و یا شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ اداره بازرسی و نظارت تاکسیرانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول