اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

«موعود بنیادی‌فر» مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری شد

موعود بنیادی‌فر به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری انتخاب و از زحمات حمید کریمی قدردانی شد.

«موعود بنیادی‌فر» مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری روز یکشنبه ۲۳مردادماه آیین تکریم حمید کریمی و معارفه موعود بنیادی‌فر به عنوان مدیرکل جدید ورزش وجوانان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و حمید کریمی پس از ۵۴ ماه مدیریت، جای خود را به بنیادی‌فر داد‌.

حمید کریمی در مدت مدیریت خود به رکورد ۱۴۰۰ مدال ملی، آسیایی و جهانی، ۷۱ میزبانی رویدادهای ملی، اعزام ۶۰۰ تیم به مسابقات در طول یکسال و کسب چندین رتبه برتر در ارزیابی عملکرد وزارت ورزش و جوانان رسید، اکنون نیز ۱۳ پروژه ورزشی بالای ۹۰ درصد مراحل تکمیلی خود را طی می‌کنند.
اخذ سند برای چندین هزار مترمربع اماکن ورزشی و فعالیت ۸۳ تشکل مردم نهاد از دیگر افتخارات حمید کریمی در مدت تصدی خود در این اداره بود.
موعود بنیادی‌فر متولد ۱۳۶۴ به عنوان یکی از جوان‌ترین مدیران وزارت ورزش و جوانان با ۱۷ سال سابقه قضاوت به عنوان برترین داور فوتبال کشور با مدرک دکترای مدیریت ورزشی از فردا بر صندلی مدیریت ورزش و جوانان خواهد نشست، دارای مدارک مربیگری در رشته‌های هندبال و والیبال بوده و اکنون رقابت‌های ملی و برون‌مرزی را قضاوت می‌کند.
انتهای پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول