اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رسانه ها در ایجاد امید و نشاط در جامعه نقش بارزی دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: رسانه ها در ایجاد امید و نشاط در جامعه نقش بارزی دارند.

رسانه ها در ایجاد امید و نشاط در جامعه  نقش بارزی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدهادی طباطبایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی ظهر امروز در بازدید از خبرگزاری فارس خراسان رضوی، گفت: رسانه‌ها در القا و ایجاد امید و نشاط در فضای عمومی جامعه نقش بسیار بارزی دارند و اگر این شرایط در جامعه ایجاد شود، بهتر می‌توان در راستای اهداف ملی حرکت کرد.

وی  با اشاره به عملکرد خبرگزاری فارس خراسان رضوی، ضمن تحسین عملکرد مثبت این خبرگزاری و ابراز رضایت از فعالیت‌های آن‌ اظهار کرد: خبرگزاری فارس همواره از رسانه‌های تاثیرگذاری در سطح کشور بوده است.

برخی به دنبال خدشه دار کردن روابط ایران و افغانستان هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر درگیری مرزی با افغانستان، اظهار کرد: هدف از انتشار این نوع اخبار ایجاد خدشه بر روابط پایدار مرزی بین ایران و افغانستان در محدوده خراسان رضوی است و در حال حاضر تعاملات مرزی بین ایران و حاکمیت کنونی افغانستان در جریان است.

طباطبایی همچنین با بیان اینکه شناسایی مهاجرین و کارت شناسایی آنها در الویت کاری دولت قرار دارد چرا که باید در جریان رفت و آمدشان قرار داشته باشیم، اظهار کرد: تصمیم گیری در خصوص اتباع باید در سطح ملی گرفته شود و ما در استان مجری تصمیمات دولت هستیم.

سازماندهی 5500 معتاد متهاجر در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش به سازماندهی معتادین متهاجر اشاره کرد و افزود: در این طرح 5500 معتاد متهاجر سازماندهی شده اند و امیدواریم این آمار را به ۷۰۰۰ نفر برسانیم چرا که این افراد شهر را نا زیبا و نا امن می کنند.

طباطبایی هدف از جمع آوری معتادین متهاجر را برگشت مجدد به زندگی عنوان کرد و افزود: با ایجاد سه سواله برای سازماندهی معتادین متهاجر ضمن کار آفرینی تلاش کردیم تا این افراد بتوانند برگشت سالمی به خانواده و جامعه داشته باشند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول