اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آزادگان سرافراز، اسطوره‌های مقاومت هستند

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه آزادگان سرافراز اسطوره‌های مقاومت هستند گفت: قدرت رژیم صهیونسیتی رو به تضعیف و در حال اضمحلال و نابودی است و تنها راه آزادسازی فلسطین و قدس شریف مقاومت است.

آزادگان سرافراز، اسطوره‌های مقاومت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با سفارش خود و نمازگزاران ایمانی به رعایت تقوای الهی به تقوای اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر اشاره و اظهار کرد: برای انجام امر به معروف و نهی از منکر لازم است آن را درست بشناسیم و خوبی‌ها را بصورت عملی ابتدا در خانواده و سپس در جامعه ترویج دهیم و بهتر است این امر در عمل الگوسازی شود و در اثرگذاری گفتار نیز با زبان نرم، ملایم و با انتقال حس خیرخواهی اقدام شود، چراکه با ترویج خوبی‌ها، بدی‌ها از بین خواهد رفت. 

وی گفت: یکی از این خوبی‌ها ترویج صندوق‌های قرض الحسنه است که موجب از بین رفتن ربا خواهد شد و در ادارات نیز انجام درست و به موقع کار مردم موجب جلوگیری از رشوه‌گیری و کار غیرقانونی می‌شود و بازاریان نیز با توزیع درست کالاها از احتکار، کم فروشی و تخلفات جلوگیری کرده و ترویج حجاب در ادارات و عرضه پوشاک اسلامی در سطح بازار نیز از پدیده زشت لباس‌های هنجارشکن ممانعت خواهد کرد. 

امام جمعه شهرقدس درخصوص مشارکت‌های اجتماعی افزود: این امر موجب رشد و توسعه و تعالی می‌شود و لازم است مردم با یکدیگر و مسوولان هم افزایی و هم دلی داشته تا با رشد جامعه زمینه‌سازی در ظهور امام عصر انجام شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در کشور بین ۱۲ تا ۱۴ درصد است گفت: ایجاد اشتغال و حمایت از صنایع کوچک و متوسط از اولویت های اقتصاد مقاومتی است و لازم می باشد در سال تولید از صنایع حمایت شود و کسانی که قصد دارند اشتغال واقعی ایجاد کنند می‌توانند به فرمانداری، کمیته امداد و بسیج مراجعه کرده و با دریافت تسهیلات، اشتغال ایجاد کنند.  

حجت الاسلام جوکار با بیان اینکه مقاومت اسلامی یادآور پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه با جنگ رژیم صهیونسیتی است، افزود: قدرت رژیم صهیونسیتی رو به تضعیف و در حال اضمحلال و نابودی است و تنها راه آزادسازی فلسطین و قدس شریف مقاومت است. 

وی با بیان اینکه آزادگان سرافراز اسطوره‌های مقاومت هستند و درس مقاومت را از مکتب حسینی آموختند در ادامه به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تا شرایط سه گانه مورد نظر محقق نشود با مذاکرات موافقت نخواهد کرد و در عین همه تحریم‌ها به پیشرفت‌های بسیاری دست یافتیم.

انتهای پیام/۶۷۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول