اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تأمین نیروهای پزشکی و تخصصی بومی گزینی شود/بودجه تکمیل بیمارستان انار تخصیص می‌یابد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تأمین نیروهای پزشکی و تخصصی باید بومی‌گزینی شود و امسال نیز 20 درصد از ظرفیت دانشگاه‌ها را به بومی‌ها اختصاص داده‌ایم تا بتوانند با دریافت تخصص در منطقه محل زندگی ماندگار و خدمت‌رسانی کنند.

تأمین نیروهای پزشکی و تخصصی بومی گزینی شود/بودجه تکمیل بیمارستان انار تخصیص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، دکتر بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان انار با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه شهدای بخش سلامت بیان کرد: ۴۳ سال است که ایران اسلامی در مقاومت به سر می‌برد؛ ۸ سال در دوران دفاع مقدس از بهترین جوانان ایران در جنگ با دشمن شهید شدند.

وی افزود: پس از آن تحریم‌ها و محاصره‌های اقتصادی دشمن علیه ایران اجرا شد و تلاش دشمن در براندازی ایران اسلامی است، امّا مردم و ملت ایران مقاومت می‌کنند که این مقاومت ستودنی است.

 عین‌اللهی بیان کرد: روزبه‌روز این مقاومت در حال افزایش است به‌طوری که در حوزه‌های نظامی  پزشکی و سلامت در بهترین موقعیت منطقه قرار داریم؛ که این قدرت در سایه شهدا و مقاومت به دست آمده است.

وی ادامه داد: کرونا برای همه جهانیان بروز کرد اما ایران اسلامی در این جنگ موفق عمل کرده و در ۶ سویه تا کنون ۹۶ درصد ایرانیان واکسن نوبت اول و ۸۶ درصد نوبت دوم را تزریق کردند در حالی که در کشورهای پیشرفته آمریکا و اروپا روزانه بیش از ۵۰۰ نفر بر اثر این ویروس جان خود را از دست می‌دهند.

عین‌اللهی با اشاره به اینکه در جنگ با کرونا ۳۰۰ شهید مدافع سلامت در ایران تقدیم شد، افزود: روحیه ایثارگری در کشور وجود دارد که جمهوری اسلامی را به مقصد می‌رساند.

وزیر بهداشت گفت: حضور دولت در مناطق مختلف کشور رفع مشکلات را در بر دارد، روال فعلی دولت در تخصیص اعتبارات و تصویب مصوبات به این شکل است که از قبل از سفر برنامه‌ریزی‌ها جهت رفع مشکلات توسط مسؤولان شهرستان‌ها با معاون اجرایی رئیس جمهور انجام می‌شود و تخصیص اعتبارات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بودجه ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان ولیعصر(ع) انار تخصیص و مصوب شده و پرداخت می‌شود، گفت: تأمین نیروهای پزشکی و تخصصی باید بومی‌گزینی شود و امسال نیز ۲۰ درصد از ظرفیت دانشگاه‌ها را به بومی‌ها اختصاص داده‌ایم تا بتوانند با دریافت تخصص در منطقه محل زندگی ماندگار و خدمت‌رسانی کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول