اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

برخی با افکار پلیدشان دنبال خاموش کردن فریاد «لبیک یا حسین» هستند/ سردار همدانی عزیز ملت ایران است

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: برخی در افکار پلیدشان به دنبال خاموش کردن فریاد لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه ای هستند باید بدانند که با قهر ملت ایران روبرو هستند.

برخی با افکار پلیدشان دنبال خاموش کردن فریاد «لبیک یا حسین» هستند/ سردار همدانی عزیز ملت ایران است

عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: سرداران شهیدی همچون همدانی‌ها نماد اقتدار نظام هستند و اگر تن‌های بی‌سر و سرهای بی تن نبود دیگر نامی از اسلام باقی نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: آنان که در افکار پلیدشان به دنبال خاموش کردن فریاد لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا خامنه ای هستند باید بدانند که با قهر ملت ایران روبرو هستند و هرگز این افکار واهی و پلیدشان از ذهن مردم و جامعه ایثارگری پاک نخواهد شد.

به گفته ناوکی، شهید همدانی‌ها و همه شهدای مدافع حرم با تأسی از شهدای کربلا، راه خود را انتخاب کردند و در این راه پر خطر، باارزش‌ترین سرمایه خویش را هدیه کردند تا دشمنان اهل‌بیت علیه السلام بر تفکر انقلابی چیره نشوند.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان تأکید کرد: با قدرت و افتخار می گوییم که ایادی بی غیرت و اجیر شده افکار انگلیسی و آمریکایی با چنین تفکرات ننگین و نفرت انگیزی، تنها در خدمت دشمنان این سرزمین هستند و ملت ایران از این تفکرات منزجر است و پاسخ آنها را در زمان مناسب آن خواهد داد.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول