اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده اولین شهید مدافع حرم زرند

رئیس بنیاد شهید و امورر ایثارگران کشور با خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند دیدار کرد.

دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده اولین شهید مدافع حرم زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در جریان سفر هیئت دولت به استان کرمان امروز جمعه قاضی‌زاده‌ هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به‌عنوان نماینده رئیس جمهور با استقبال رسمی امام جمعه،  نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان، فرماندار و جمعی از مسؤولان اجرایی و قضایی و ... وارد شهرستان ولایتمدار زرند شد.

قاضی‌زاده هاشمی  در نخستین برنامه سفر خود به شهرستان زرند با حضور در گلزار شهدای این شهرستان با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای  والامقام ادای احترام کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه با حضور در منزل خانواده‌ معظم اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند  «شهید علی عظیمی» از نزدیک با خانواده این شهید عزیز  دیدار و گفت‌وگو کرد.

معاون رئیس جمهور در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور به خانواده‌های معظم شهیدان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر لزوم قدردانی و سپاسگزاری مسؤولان از خانواده‌‌های معظم شهدا تأکید داشته‌اند

 و قدردانی از خانواده معظم شهدا را وظیفه خود می‌دانیم و در حقیقت دیدار با چنین  عزیزانی را توفیقی بزرگ برای خود می‌دانیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول