اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

نوری: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان برطرف شده است/ مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری است

وزیر آموزش و پرورش در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های شرقی استان کرمان گفت: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است.

نوری: ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان برطرف شده است/ مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یوسف نوری امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان‌های شرقی کرمان در شهرستان بم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای فرهنگی و دانش آموز و درگذشتگان زلزله بم خاطر نشان کرد: جای خوشحالی است که بم به برکت انقلاب اسلامی و صبوری و استقامت مردمان این سرزمین برگشته و عمران و آبادانی بعد از زلزله در بم محقق شده است.

وی از کسب مدال‌های رنگارنگ المپیادهای علمی و جشنواره خوارزمی توسط دانش‌آموزان کرمانی سخن به میان آورد و بیان کرد: خوشبختانه در چند ماه اخیر اقدامات موثری در حوزه آموزش و پرورش استان صورت گرفته که نتایج آن در حوزه‌های مختلف مشهود است.

نوری با بیان اینکه با مدیریت جهادی دولت انقلابی، اتفاقات خوبی در کشور صورت گرفته است، گفت: دولت با اقتدار پای میز مذاکره نشسته و خواستار درخواست خود با صلابت و اقتدار خاصی است.

وی خاطر نشان کرد: دولت، دولت مردمی و در کنار مردم و برای مردم‌ است و خدمت به مردم به‌ویژه مردم مناطق دوردست افتخار دولت انقلابی است.

نوری با اشاره به نقش موثر تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت کشور گفت: اگر نظام تعلیم و تربیت کار خودش را به‌خوبی انجام دهد مسائل و مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف به‌ویژه آسیب‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

وی با ذکر این مطلب که دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است، گفت: متاسفانه دانشگاه فرهنگیان به مدرسه‌ای کوچک تبدیل شده بود که باید به دانشگاه جامع تبدیل شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرآیند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است، گفت: معلمان باید از قانون رتبه‌بندی برای ارتقاء نظام تعلیم و تربیت و ارتقاء شغلی خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس‌ها به‌صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است، از اختصاص بودجه ویژه جهت ساخت دوهزار و ۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای خبر داد و افزود: فضای ورزشی درون مدرسه‌ای مصداق عینی عدالت تربیتی است که اقدام بی‌نظیری در تاریخ آموزش و پرورش کشور است.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول