اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت وام برای حمایت از پسته دامغان

استاندار سمنان گفت: در راستای حمایت از پسته دامغان، آمادگی برای پرداخت تسهیلات ویژه سرمایه‌گذاری در این حوزه از محل تبصره ۱۸ و مصوبات اقتصادی سفر ریاست جمهوری به استان وجود دارد.

پرداخت وام برای حمایت از پسته دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در نشست با اعضای ستاد برگزاری جشنواره پسته دامغان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: پسته دامغان یک برند شناخته شده و ارزشمند در حوزه کشاورزی برای استان سمنان است.

وی افزود: افزایش بهره‌وری در حوزه ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در زمینه کشت پسته به دور از توسعه سطح زیر کشت باید در دستور کار باشد.

استاندار سمنان تأکید کرد: معرفی پتانسیل‌های موجود در حوزه پسته دامغان باید از طریق برنامه‌هایی همچون جشنواره پسته، با یک نگاه فرا استانی در دستور کار باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: فرآوری از دیگر مؤلفه‌های مؤثر در زمینه توجه به حوزه پسته و افزایش ارزش‌افزوده برای کشاورزان است.

وی ادامه داد: صنایع تبدیلی مختلف و متعددی می‌تواند از طریق پسته و سایر متعلقات مرتبط با آن در شهرستان دامغان راه‌اندازی شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: در راستای حمایت از پسته دامغان، آمادگی برای پرداخت تسهیلات ویژه سرمایه‌گذاری در این حوزه از محل تبصره ۱۸ و مصوبات اقتصادی سفر ریاست جمهوری به استان وجود دارد.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول