اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

۶٠ موکب از استان قزوین در اربعین خدمت رسانی می کنند

رییس ستاد عتبات عالیات استان قزوین با اشاره به خدمت رسانی ۶۰ موکب از استان در اربعین، گفت: تاکنون ۲۰ هزار قزوینی جهت شرکت در پیاده روی اربعین ثبت نام کرده که پیش بینی می کنیم این رقم به بیش از ۳۰ هزار نفر برسد.

۶٠ موکب از استان قزوین در اربعین خدمت رسانی می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی طاهرخانی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: سال گذشته نزدیک به ۷ میلیارد تومان به ستاد عتبات کمک شد که بخشی از این کمک ها نقدی و بخشی زیور آلات و یا زمین مزروعی بود.

وی افزود: با توجه به پیش رو بودن اربعین حسینی و پیاده روی زائرین برنامه ریزی هایی لازم صورت گرفته است.

طاهرخانی خاطر نشان کرد: امسال اربعین پیش بینی شده ۴ تا ۵ میلیون زائر ایرانی در پیاده روی شرکت کنند که تا کنون ۲۰ هزار قزوینی ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: ۶۰ موکب به منظور سازماندهی، ارائه خدمات و ساماندهی اعلام آمادگی کرده اند که به مدت ۱۳ روز به زائرین خدمات خواهند داد.

مسئول ستاد عتبات عالیات استان یاد آور شد: پیاده روی اربعین همایش بزرگ جهان اسلام به ویژه شیعیان است که همه ساله دلدادگان حسینی و هم چنین خادمان حسینی تلاش می کنند تا به بهترین شکل برگزار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول