اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افزیش ۳۱ درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان گفت: افزیش ۳۱.۸۲ درصدی تلفات حوادث ترافیکی برون شهری در تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بودیم.

افزیش ۳۱ درصدی تلفات حوادث رانندگی در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا فارسی نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تلفات حوادث ترافیکی برون شهری استان طی تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۱.۸۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: کل تلفات حوادث رانندگی در تیرماه امسال ۳۸ نفر گزارش شده که از این تعداد ۲۹ نفر در حوادث برون شهری، ۶ نفر در حوادث جاده روستایی و ۳ نفر در حوادث درون شهری جان باختند.

مدیرکل پزشکی قانونی لرستان با بیان اینکه آمار تلفات حوادث ترافیکی برون شهری در تیرماه سال گذشته ۲۲ نفرگزارش شده، افزود: این رقم در تیرماه امسال به ۲۹ نفر افزایش یافته است، از این رو توصیه می شود هموطنان توجه بیشتری به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز در سفرهای تابستانه خود داشته باشند.

فارسی نژاد با اشاره به آمار مراجعین جرحی حوادث رانندگی، گفت: در تیرماه امسال ۹۳۷ مورد معاینات مربوط به مصدومان تصادفات جرحی در مراکز پزشکی قانونی استان انجام شده که از این تعداد ۶۷۵ نفر مرد و ۲۶۲ نفر زن بوده‌اند.

وی بیان داشت: این رقم در مقایسه با تیرماه سال گذشته که آمار مراجعین تصادفات جرحی ۷۶۷ نفر گزارش شده بود، ۲۲ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول