اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مسمومیت ۵ نفر با قهوه در جاجرم؛ موضوع در حال بررسی است

رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد ۵ نفر با اظهار مسمومیت به بیمارستان جاجرم مراجعه که هم اکنون ۳ بیمار ترخیص و دو نفر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی بیماران خوب گزارش شده است.

مسمومیت ۵ نفر با قهوه در جاجرم؛ موضوع در حال بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، تقی دولت آبادی، رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مسمومیت ۵ نفر در شهرستان جاجرم اظهار کرد: این موضوع از طریق معاونت بهداشت و معاونت غذا داروی این دانشگاه برای تشخیص کامل و نهایی در حال بررسی است.

وی گفت: تعداد ۵ نفر با اظهار مسمومیت به بیمارستان جاجرم مراجعه که هم اکنون ۳ بیمار ترخیص و دو نفر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی بیماران خوب گزارش شده است.

رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: پس از دریافت گزارش یکی از بیمارستان‌ها به مرکز اداره عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مبنی بر مراجعه ۵ نفر با علائم سردرد، سرگیجه  و تپش قلب، این موضوع با حساسیت ویژه پیگیری شد.

رئیس سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: این بیماران طی دو سه روز گذشته با علایم مشابه مراجعه کرده اند این موضوع از طریق معاونت بهداشت و معاونت غذا دارو  برای تشخیص کامل و نهایی در حال بررسی است.

وی به مردم توصیه کرد: خرید کالا از فروشگاه‌های معتبر که دارای پروانه ساخت وزارت بهداشت است، انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم در صورت مواجهه با مسمومیت دارویی و غذایی به اورژانس مراجعه کنند، تصریح کرد: در صورتی که مردم هرگونه تخلفی را مشاهده کردند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند، گروههای کارشناسان علوم پزشکی به محض اطلاع، پیگیری های لازم را خواهند داشت.

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول