اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آیین بنی اسدی در خیرآباد ورامین برگزار شد + فیلم

همزمان با دوازدهمین روز از ماه محرم‌ و سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش آیین نمادین تشییع و خاکسپاری پیکرهای شهدای کربلا در خیرآباد ورامین برگزار شد.

آیین بنی اسدی در خیرآباد ورامین برگزار شد + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، همزمان با دوازدهمین روز از ماه محرم‌ و سومین روز شهادت سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش آئین نمادین تشییع و خاکسپاری پیکرهای شهدای کربلا توسط طایفه بنی‌اسد در شهرستان پیشوا برگزار شد.

مراسم بنی اسد در خیرآباد ورامین یکی از پرشورترین و بزرگ ترین اجتماع های این منطقه محسوب می‌شود که هرساله به همت هیئت جوانان سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود که حضور مردم در این مراسم چشمگیر است.

در این آیین هیأت های گوناگون عزاداری از منطقه خیرآباد جمع شده و مداحان اهل بیت(ع) به نوحه خوانی و روضه خوانی تا آستان امامزادگان طاهر و مطهر علیه السلام پرداخته و نسبت به شهدای کربلا ادای احترام می‌کنند.

 

 

این افراد به‌طور نمادین پیکر شهدای دشت کربلا را که سه روز بر روی زمین باقی مانده بودند را جمع آوری کرده و در آستان امامزادگان طاهر و مطهر علیه السلام تشییع و پس از آن به خاک می سپارند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول